woohooo, goede mol en goede winnaar voorspelt in de poll.
Maar Yvon een topmol? Ik vond eigenlijk de mollen van de vorige jaren veel beter. Ik wist het vorig jaar echt niet zeker wie de mol was, en het jaar daar voor ook niet.
Bij Yvon had ik het veel sneller door, ik keek sinds de aflevering 5 en vooral met die telefoonopdracht kon je al merken dat Yvon vreemd deed. Het is ook veel tactischer om op zo'n opdracht de mol in het coordinerende team te zetten. Gijs was toch zo'n control freak, toch vreemd dat we opeens Gijs niet zien in het coordinerende team. Wederom in aflevering 7 zit weer de mol in het coordinerende team samen met isabelle, en zorgt er voor dat de rest van het team verkeerd fietst. Isabelle gaf goede instructies door, Yvon gaf foute door. Marc Marie wil niet voor niets graag Isabelle aan de telefoon hebben omdat hij het al door had.
Vorige week, Isabelle weet niet wie ze moet verdenken en verliest dus ook. Marc Marie en Lottie zaten beide op Yvon en bleven wel in het spel. Wanneer Yvon dus niet de mol was geweest, dan hadden Marc Marie en Lottie beide meer fouten gehad dan Isabelle (immers hadden dan Lottie en Marc Marie dan beide alle antwoorden fout gehad), en was een van hun uit het programma gegaan.
Petje af voor Marc Marie, de terechte winnaar.