::niet-ok::Niets frustrerender als je internetverbinding vanaf afl.2 t/m het eind het niet doet!!!! Ik heb maar één afl. met de pool mee kunnen doen en was ik vorig jaar nog vijfde geworden nu bungel ik zeer waarschijnlijk helemaal onderaan........
Ik heb wel net zo fanatiek gekeken (en nog eens gekeken) als altijd want een wie is de molverslaving daar kom je nooit meer af.
Ik denk niet dat ik deze keer vijfde was geworden hoewel ik de laatste drie afleveringen wel op Yvon zat. Ik ben vergeten mijn vrouwelijke intuïtie direct in te schakelen....Mijn complimenten voor diegenen die al vanaf het begin Yvon verdachten. Heel goed hoor!
Ik heb weer genoten,vond vooral de aflevering in de jungle met de krokodillen en ander ongedierte heerlijk griezelen. Het gevecht met Godzilla was ook leuk hoewel het me toen al duidelijk was dat Yvon de mol was. Toch blijft de ontknoping altijd spannend. Vond dat Angela best snel zei wie gewonnen had trouwens. Ik gun het Marc-Marie (benfan van hem), hij bracht veel humor in het spel en bracht de kijker regelmatig op het verkeerde been. Marc-Marie gefeliciteerd en wat ga je met het geld doen?
Ik vind dat er ieder jaar een nieuwe wie is de mol moet komen!! Het is misschien duur om te maken, maar er kijken heel veel mensen naar.Misschien kan John de Mol het programma overnemen als de publieke omroep het niet meer wil doen?
Ideetje? Die kan er ook best twee per jaar betalen, één met bekende Nederlanders en één met onbekende Nedrlanders....