Auteur Topic: Yvon is de mol!  (gelezen 129378 keer)

Offline nevermind

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • autanyel
Re: Yvon is (niet) de mol!
« Reactie #480 Gepost op: 7-03-2005, 18:18:19 »
ze is lief, bloedfanatiek, maar zeer zeker niet de mol :) ..... dwz ik zou perplext staan als zet wel is.
dennis for mole !

Offline Rat

• Forumlid
  • 罗本是卧底
« Reactie #481 Gepost op: 7-03-2005, 19:33:47 »
Ik had dit al is gepost, maar heb geen reactie gezien, of er overheen gelezen.

Waarom?!?! koos Yvon om vragen te stellen aan Isabelle is aflevering 8... Yvon zit zowiezo niet op Isabelle, dat heeft ze al meerdere keren bijna letterlijk gezegd. Ze stelt ook maar twee vragen? over de koffertjes opdracht. Yvon stond naast Isabelle toen de val gebeurde en volgens mij waren we er op dit forum aardig over uit dat Yvon alles gezien had. En al is dat niet zo, deze vragen hadden Yvon niet geholpen in de finale.
Als Yvon serieus informatie had willen krijgen had ze Lot of MM moeten ondervragen en ook zinniger vragen moeten stellen. Dus Yvon is de Mol... (of ze zit al heel lang op de mol en weet het heel zeker.) Voor mij is Yvon Jaspers de mol (al een tijdje trouwens.)

(Ik heb ook het gevoel dat Yvon elke aflevering zegt dat kandidaat X zowiezo niet de mol is. Kandidaat X is dan die aflevering de afvaller. Misschien later (volgende biecht) opgenomen en er in gemonteerd. Ik ben hier absoluut niet zeker van, maar ga er even naar kijken.)

Offline Sneakiej

• Forumlid
« Reactie #482 Gepost op: 7-03-2005, 19:36:19 »
misschien heeft yvon isabelle ondervraagt, om 100% zekerheid te krijgen dat ze het niet is... net als victoria de filmpjes ging kijken van wie het niet konden zijn.. Dat dit haar bevestiging was, misschien was dit nog de enige twijfel
Niets is wat het lijkt!!!!

Offline Eck

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #483 Gepost op: 7-03-2005, 19:56:17 »
Ik had dit al is gepost, maar heb geen reactie gezien, of er overheen gelezen.

Waarom?!?! koos Yvon om vragen te stellen aan Isabelle is aflevering 8... Yvon zit zowiezo niet op Isabelle, dat heeft ze al meerdere keren bijna letterlijk gezegd. Ze stelt ook maar twee vragen? over de koffertjes opdracht. Yvon stond naast Isabelle toen de val gebeurde en volgens mij waren we er op dit forum aardig over uit dat Yvon alles gezien had. En al is dat niet zo, deze vragen hadden Yvon niet geholpen in de finale.
Als Yvon serieus informatie had willen krijgen had ze Lot of MM moeten ondervragen en ook zinniger vragen moeten stellen. Dus Yvon is de Mol... (of ze zit al heel lang op de mol en weet het heel zeker.) Voor mij is Yvon Jaspers de mol (al een tijdje trouwens.)

(Ik heb ook het gevoel dat Yvon elke aflevering zegt dat kandidaat X zowiezo niet de mol is. Kandidaat X is dan die aflevering de afvaller. Misschien later (volgende biecht) opgenomen en er in gemonteerd. Ik ben hier absoluut niet zeker van, maar ga er even naar kijken.)

Lottie von ik eigenlijk hierbij ook heel verdacht.
Ze vroeg aan yvon wie ze het meeste miste..?
Wat heeft dat dan ermee te maken? Daar komt lottie toch niet verder mee.
En ik von yvon echt heel fanatiek om die vrijstelling te krijgen.
Zag hoe boos ze deed toen mm haar afschoot.
Of zou het gespeeld kunnen zijn...

Offline Gotcha

• Forumlid
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
« Reactie #484 Gepost op: 7-03-2005, 21:12:02 »
Misschien heeft ze dat gegokt of heeft ze dat gehoord van MM omdat hij een verbond had met Yvon
Raar dat hierop nog niet verder is ingegaan.
Vorige reeksen waren er ook heftige discussies of een Mol wel echt een pact zou/mocht aangaan met een kandi.
De meesten zijn het erover eens dat een pact aangaan echt on-mols is.
Bij mijn weten heeft geen enkele van de vorige mollen dit gedaan.
Dus denk ik dat alleen Lottie nog overblijft, vermits MM en Yvon een pact hadden.
Graag (heftige) reacties van alle Yvon en MM aanhangers aub...
Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen

Offline Heinz

• Forumlid
  • Proost, Heinz!
« Reactie #485 Gepost op: 7-03-2005, 21:16:39 »
Raar dat hierop nog niet verder is ingegaan.
Vorige reeksen waren er ook heftige discussies of een Mol wel echt een pact zou/mocht aangaan met een kandi.
De meesten zijn het erover eens dat een pact aangaan echt on-mols is.
Bij mijn weten heeft geen enkele van de vorige mollen dit gedaan.
Dus denk ik dat alleen Lottie nog overblijft, vermits MM en Yvon een pact hadden.
Graag (heftige) reacties van alle Yvon en MM aanhangers aub...

MM was volgens mij in eerste instantie niet in voor een pact want ik kan me herinneren dat Gijs voorstelde om een pact met hem en Yvon te sluiten in aflevering 2. En wat als de ander nou aan blijft dringen op een pact? Beetje verdacht als je dat afwijst. Trouwens, Elise ging toch ook een 'pact' aan met Ferdi op aandringen van Ferdi?

Offline Rat

• Forumlid
  • 罗本是卧底
« Reactie #486 Gepost op: 7-03-2005, 21:57:57 »

Lottie von ik eigenlijk hierbij ook heel verdacht.
Ze vroeg aan yvon wie ze het meeste miste..?
Wat heeft dat dan ermee te maken? Daar komt lottie toch niet verder mee.
En ik von yvon echt heel fanatiek om die vrijstelling te krijgen.
Zag hoe boos ze deed toen mm haar afschoot.
Of zou het gespeeld kunnen zijn...
Bij dat van Lottie kan ik opzich nog wel een verklaring bedenken. Ze wou niet simpel weg aan informatie komen, maar stelde hele directe vragen naar Yvon (als mol.) "Vind je het moeilijk om de mol te spelen?" (De tweede kan ik me even niet herinneren, maar was in elk geval even over na gedacht door Lottie.)
De derde vraag was als 'controle' vraag. Een onverwachte vraag, om te zien hoe Yvon reageerde, en of ze anders reageerde. (Ik vond zelf Yvons eerste twee antwoorden erg geacteerd over komen.) Ik denk dat dit Lotties tactiek was bij de ondervragingen.
Van Yvon kan ik me erg niet voorstellen dat ze toch twijfelde aan Isabelle, ze had echt al best vaak gezegt dat ze haar echt niet verdacht...

Offline Sneakiej

• Forumlid
« Reactie #487 Gepost op: 7-03-2005, 22:32:57 »
ik ben het wel met je eens rat en denk dat dat idd de theorie van lottie was, kijken wat geacteerd is en hoe ze de waarheid verteld, misschien had ze beter een andere vraag kunnen stellen als : wat zou je nooit willen missen ?

Maar toch vreemd dat iedereen marc marie vertrouwd en niet ondervraagd
nahja als yvon echt een pact met hem heeft hoeft ze dat ook niet te doen
Niets is wat het lijkt!!!!

Offline barvaux

• Forumlid
  • de mol is niet alleen
« Reactie #488 Gepost op: 7-03-2005, 23:46:02 »
[/b Hallo mollevangers, is er al iets gezegd over de "vingerafdruk" met bloed van Yvon tijdens haar kunstwerk? Dit omdat de vingerafdruk heel duidelijk terug komt in de leader. Als dit al is gemeld sorry!! :(

groet!  René

Offline Goovi

• Forumlid
« Reactie #489 Gepost op: 8-03-2005, 00:02:57 »
Is wel ergens gemeld heb ik gelezen....

Maar die rooje afdruk staat gewoon voor afgevallen kandidaat. De rode afdrukken zijn niet gebruikt omdat Yvon (potentiele mol) haar bebloede vinger als pen gebruikt heeft.

Maar Yvon zou wel als mol dit gedaan hebben om een vette hint te geven. Die rode afdruk in de filmpjes bij de afvallers kunnen we zien als de afdruk van mol, die de betreffende kandidaat heeft weggespeeld.

Ook kan ze het gedaan hebben om als kandidaat zich meer verdacht te maken (of gemaakt te worden door de montage).....

Offline Eat Your Heart Out

• Forumlid
« Reactie #490 Gepost op: 8-03-2005, 08:24:44 »
Tja ik zit niet op Yvon als mol ::), maar het switchen van Isabelle houdt me bezig. Isabelle ondervraagt Yvon tijdens aflevering 8. Stel zij doet dit om de bevestiging te krijgen dat ze goed zit op Yvon als mol. Door dit gesprekje begint ze te twijfelen en gaat ze tijdens de test voor een andere mol. Daarnaast horen we steeds dat Isa op Lottie of MM zit, maar niet op Yvon (Dit laat de regie ons extra niet zien).

Grrr. waarom maken ze het ons toch zo moeilijk :-\\. Ik had Yvon allang afgeschreven, maar ja dan ga je weer nadenken en komt ze weer in beeld. Was het maar vrijdag, want ik wil af van die twijfels en wil zekerheid ;D.
It's a tough game, so Eat Your Heart Out!

Offline moltje

• Forumlid
« Reactie #491 Gepost op: 8-03-2005, 15:28:31 »
yvon is denk ik wel de mol. Misschien had ze die vrijstelling helemaal niet nodig en maakte het helemaal niet uit of ze gedood werd. :-\\

Offline nevermind

• Forumlid
  • autanyel
« Reactie #492 Gepost op: 8-03-2005, 16:04:43 »
yvon is denk ik wel de mol. Misschien had ze die vrijstelling helemaal niet nodig en maakte het helemaal niet uit of ze gedood werd. :-\\

hmm waarom zou ze dan bloed zweet en tranen geven om toch die vrijstelling te krijgen ? fanatiek was ze, zat niets gespeeld aan. gewoon puur mens.
wat dat aan gaat vond ik lottie veel verdachter
dennis for mole !

Offline blomke

• Forumlid
« Reactie #493 Gepost op: 8-03-2005, 16:08:58 »
hmm waarom zou ze dan bloed zweet en tranen geven om toch die vrijstelling te krijgen ? fanatiek was ze, zat niets gespeeld aan. gewoon puur mens.
wat dat aan gaat vond ik lottie veel verdachter

ik denk dat de ware Yvon hier naar buiten trad, ze had als mol niks te verliezen, dat lauwe gedoe bij die foto's samen met Isabelle was ze niet echt. Nu kon ze lekker gaan zonder de pot te spekken.

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #494 Gepost op: 8-03-2005, 16:09:31 »
@nevermind: omdat ze eindelijk eens helemaal los kon gaan in een spel, ze heeft nooit voor de 100% mogen gaan, moest zich bij elke opdracht inhouden.

+ door zich heel fanatiek op te stellen in een opdracht waar geen geld te verdienen is, kun je je die fanatisme goed gebruiken als een dekmantel. Daar trappen best wel mensen in (en jij bent een goed voorbeeld.  :P  ::trots:: )

Offline nevermind

• Forumlid
  • autanyel
« Reactie #495 Gepost op: 8-03-2005, 16:11:01 »
als het lotte was geweest had ik er ook anders over gedacht :) het is niet zo dat ik daar nu intrap, maar meer omdat ik geloof in yvon als echt een oprechtte deelnemer :) .... yvon is niet de mol :D
dennis for mole !

Offline xmoix

• Forumlid
« Reactie #496 Gepost op: 8-03-2005, 16:33:07 »
Lottie en MM hebben beide gezegd dat ze op Yvon zaten.... en ook juist die 2 mensen zijn door....! Moeten we dan denken dat Yvon ook echt de mol is, of is het een insinker en is ze niet de mol>

Offline nevermind

• Forumlid
  • autanyel
« Reactie #497 Gepost op: 8-03-2005, 16:51:24 »
ze is niet de mol. en .... we moeten niet zoveel afgaan op wat de kandidaten zeggen .... er word zoveel gezegd. en zowaar nog meer gemonteerd.
zou me niets verbazen dat mm uiteindelijk toch op lottie zit
dennis for mole !

Offline Rat

• Forumlid
  • 罗本是卧底
« Reactie #498 Gepost op: 8-03-2005, 21:00:00 »
Nevermind, ben jij Yvon zelf of zo? Je hoeft echt niet om de post te zeggen dat Yvon niet jou de mol is, maar een fanatieke kandidaat. (Vooral als dat het enige is dat je zegt en geen onderbouwing geeft.)

Ze heeft genoeg verdachte dingen gedaan, en idd ook een aantal keer erg fanatiek (bij opdrachten waar niks verdient is of zo wie zo geld verdient zou zijn.) Maar fanaticisme alleen hoeft nog niet te betekenen dat iemand niet de mol is...

Offline nevermind

• Forumlid
  • autanyel
« Reactie #499 Gepost op: 8-03-2005, 21:12:22 »
mn eerste post was een reactie op cris de 2e op moi,  ..... de laatste was mede kort omdat ik donders nodig naar mn werk moest :) over het algemeen geef ik wel een onderbouwing en zeg ik zeker niet om de post dat yvon de mol niet is !
dennis for mole !