Wow, Yvon heeft het echt heel erg goed gedaan!
Vooral toen ze hulpmol was
Had toen al wel een beetje t idee dat de mol daartussen zou kunnen zitten. Heb haar wel meerdere malen serieus verdacht, al hoopte ik de laatste aflevering nog wel dat MM het zou zijn! Mar nu Yvon het blijkt te zijn, vind ik dat eigenlijk net zo leuk. En MM gewonnen!
Als ik zo naar het overzicht van verdenkingen kijk en naar de voorspellingen over wie de mol zou zijn, blijkt gewoon dat ze het echt heel erg goed heeft gedaaaaaan!!! En dat vind ik echt super! Ik heb alleen wel het vermoeden dat Roeland haar wel al heel snel door had... Maar ja, die had ws de mening ook wel weer bijgesteld... Hehehehe.
Ja, echt heeeel erg goed! Goed-goed!
Bij de ondervragingen vanavond had ik het wel door... En toen ik het voorstukje zag over vanavond, zag ik eigenlijk wel een beetje aan het gezicht van MM dat hij het iig niet was... En Yvon waarschijnlijk, Lottie kon ook... maar ja dat zegt ook niet altijd wat. Yvon had wel zo'n zelfvoldane grijns. Maar ja... als het wél zo was geweest, had ik nu gezegd dat ik daar mooi ingestonken was.
Ik ben echt heel erg benieuwd naar volgende week en hoop ze te zien op de fandag!
Whihihiiiiii leuk-leuk-leuk!
Op naar volgende week dan daarna... HEEL HARD BALEN dat het weer voorbij is.
Wanneer de nieuwe serie?