Auteur Topic: Yvon is de mol!  (gelezen 129329 keer)

Offline -Jutta-

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Yvon is de mol!
« Reactie #520 Gepost op: 11-03-2005, 22:03:21 »
Ceetje, Thnx

Al die tijd wist ik het gewoon. En jullie maar niet luisteren he.  :P

Yvon je bent een goede mol, maar ik had je door.

(En als Wicked-Witch- dit leest. Ik heb gewonnen!!!)
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Offline Heinz

• Forumlid
  • Proost, Heinz!
« Reactie #521 Gepost op: 11-03-2005, 22:11:05 »
9 weken zo intensief naar de mol gezocht, alle afleveringen letterlijk zo'n 10 keer gezien en dan nog de Mol totaal niet verdenken.. wat een schitterend rotprogramma!!!!!!!!!!!!!

Yvon, niet normaal. Je hebt me nog meer verbaasd dan Elise en George bij elkaar. En dat zegt een hoop! ::oink::

Alle Yvonnianen: Gefeliciteerd! ::bravo::

Offline ~*Alma*~

• Forumlid
« Reactie #522 Gepost op: 11-03-2005, 22:11:51 »
wow!!!!
Ik had het goed! Al voor dat bekend was wie er meededen heb ik geroepen dat Yvon een goeie mol zou kunnen zijn, toen deed ze nog mee ook, en nu blijkt ze nog echt de mol te zijn ook  ::oink::  8)  ;D
Geweldig  ;D
Erg goed gedaan Yvon, ik vond je een topmol!  ;D  ::ok::
Er is maar één ding zeker: Niks is zeker

Offline sarah*

• Forumlid
« Reactie #523 Gepost op: 11-03-2005, 22:18:44 »
Yesss had ik het ook goed ;D

Hoewel ik het zo voor de hand liggend vond dat ik bijna ging denken dat het MarcMarie was.
had Yvon trouwens geen BH aan ofzo? ::vergroot::

Offline ishtara

• winnaar WIDMjr-pool 2008
  • Forumlid
« Reactie #524 Gepost op: 11-03-2005, 22:25:23 »
  ::oink::::oink:: Yvon!  ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::  ::oink::

::oink:: Echt, mijn wereld staat op z'n kop, ik ben compleet verrast! Ik heb je na de te opvallende hulpmolactie in de stoomtrein geen moment meer als serieuze verdachte gezien. Ik wil alles opnieuw zien! Ik ben geschokt, maar ik vind het ook prachtig, je bent een fantastische mol!!!  ::oink::
Een diepe, diepe buiging!  ::jaja::

Na george en elise goed dacht ik dat ik wel een beetje kon mollenvangen.  ::ohno:: Ik begin de volgende serie, die nu niet meer kan uitblijven, vanuit een diepe nederigheid. Wie is de mol is een fantastisch programma!  ::bravo::

::oink::Yvon, je bent echt geweldig!!  ::bravo::
'Mensen struikelen niet over bergen, alleen over molshopen' (Confucius)

Offline limone

• Forumlid
  • let love rule
« Reactie #525 Gepost op: 11-03-2005, 22:27:47 »
Yvon, ik dacht echt dat jij zou gaan winnen! Want Marc-Marie was toch immers de mol?? Blijkbaar niet! Heel knap gespeeld. Of, zoals je het zelf zei in de laatste uitzending: De Mol is heel erg goed!!  ::bravo::
I got that tunnel vision going through my  head

Offline Pierce_Brosnan

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #526 Gepost op: 11-03-2005, 22:34:03 »
Ondanks de teleurstelling dat Lottie de mol niet was en notebene ook nog niet gewonnen,heb je heel goed je best gedaan Yvon als Mol.

En nu,waar is het Lottie gekken huis...

Offline Sneakiej

• Forumlid
« Reactie #527 Gepost op: 11-03-2005, 22:38:38 »
Yvon geweldige mol ik heb je nooit verdacht eigenlijk en ook al meteen afgeschreven toen je als eerste hulpmol werd, (waarschijnlijk kreeg je gewoon instructies voor je volgende mollenstreek 8) ) toch wil ik je nog wel ff bedanke voor de laatste hint in morsecode waar ik helaas geen in zag hahaha..

maargoed respect je hebt een goed spel gespeeld ennuhh gefeliciteerd he!!!!!
Niets is wat het lijkt!!!!

Offline nevermind

• Forumlid
  • autanyel
« Reactie #528 Gepost op: 11-03-2005, 22:42:34 »
hmm dan is het toch heel begrijpelijk nu waarom dat stukje van : ik stond er bij en ik keek ernaar verdwenen is uit het dagboek :)
ik zat fout
woej
dennis for mole !

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #529 Gepost op: 11-03-2005, 22:50:34 »
Vanaf aflevering 5 had ik haar écht door. Elke week werd mijn gevoel bevestigd en de zoektocht was opeens voor mij gedaan. Toch heb je in het spel nooit volledige zekerheid. MM die ik allang had afgeschreven en Lottie die op de truckopdracht na toch bijzonder weinig fout deed, ze bleven verdacht, door die vervelende forumers en die theoriën, de dubbeltheorie, de letter 9-theorie. Allemaal facade, maar toch MM en Lottie 100% uitsluiten, was niet te doen. Het tegenbewijs was niet hard te maken. Des te blijer dat nu eindelijk die bevestiging er is.

Alle Yvonianen bedankt en met name Widm-Jutta, die mij toch elke keer mijn molkeuze weer bevestigde, me extra aanknopingspunten gaf en mij meer zelfvertrouwen gaf over mijn keuze. Ook Molcrazy, Lodewijk en Xmoix die (in tegenstelling tot mij) vanaf afl.1 al op Yvon zaten en zijn blijven zitten: Geweldig gedaan!

En Yvon natuurlijk bedankt. Een mol zoals ik het graag zie; subtiel, fanatiek op de foute momenten en anderen verdacht makend. Top gedaan meid!

Offline Firefoot

• Forumlid
Re: Yvon is (niet) de mol!
« Reactie #530 Gepost op: 11-03-2005, 22:57:46 »
Maar Yvon, je hebt 't goed gedaan meid!  ::ok::  Ik ben erg benieuwd naar al je mollenstreken, die we ongetwijfeld volgende week te zien krijgen.  ::jaja::
::jaja:: Mee eens!
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline Lorelei

• Forumlid
  • Freedom frantically frolic and fine...
« Reactie #531 Gepost op: 11-03-2005, 23:07:50 »
Zo dan.. alweer de verkeerde  :\'(

Sinds drie weken twijfel ik tussen Yvon en Lottie.. Vanochtend nog dacht ik, misschien is het Yvon toch echt wel (kindertjes, theaterdocent, Arts&Crafts, ABC, twe mensen schijnbaar op haar..)
Maar goed ik had een keuze gemaakt.. al was het geen keuze waar ik erg zeker van was ;)

Yvon ik vond je een leuke mol :D ::ok::

Erg goed gedaan, ik ga alles nakijken misschien dat ik je dan nu toch geloof (neeee veel te duidelijk, ligt er te dik bovenop etc.. jaja ;))

En voor alle Yvonianen, gefeli ::bravo::
« Laatst bewerkt op: 11-03-2005, 23:10:31 door Lorelei »
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
« Reactie #532 Gepost op: 11-03-2005, 23:14:49 »
Kan wel een beetje leuk gaan roepen, hoera ik heb de mol gevangen, maar feit blijft dat ik tot 2 afleveringen geleden Yvon totaal niet als verdachte zag. Uiteindelijk zat ik pas vlak voor de finale op haar: Yvon, goed gedaan! ::ok::

Offline Sjoois

• Forumlid
  • Ja ja, het is mij... Sjoois!
« Reactie #533 Gepost op: 11-03-2005, 23:17:04 »
Wow, Yvon heeft het echt heel erg goed gedaan!
Vooral toen ze hulpmol was ::rofl::
Had toen al wel een beetje t idee dat de mol daartussen zou kunnen zitten. Heb haar wel meerdere malen serieus verdacht, al hoopte ik de laatste aflevering nog wel dat MM het zou zijn! Mar nu Yvon het blijkt te zijn, vind ik dat eigenlijk net zo leuk. En MM gewonnen!  ::joehoe::
Als ik zo naar het overzicht van verdenkingen kijk en naar de voorspellingen over wie de mol zou zijn, blijkt gewoon dat ze het echt heel erg goed heeft gedaaaaaan!!! En dat vind ik echt super! Ik heb alleen wel het vermoeden dat Roeland haar wel al heel snel door had... Maar ja, die had ws de mening ook wel weer bijgesteld... Hehehehe.
Ja, echt heeeel erg goed! Goed-goed!
Bij de ondervragingen vanavond had ik het wel door... En toen ik het voorstukje zag over vanavond, zag ik eigenlijk wel een beetje aan het gezicht van MM dat hij het iig niet was... En Yvon waarschijnlijk, Lottie kon ook... maar ja dat zegt ook niet altijd wat. Yvon had wel zo'n zelfvoldane grijns. Maar ja... als het wél zo was geweest, had ik nu gezegd dat ik daar mooi ingestonken was.
Ik ben echt heel erg benieuwd naar volgende week en hoop ze te zien op de fandag!

Whihihiiiiii leuk-leuk-leuk!

Op naar volgende week dan daarna... HEEL HARD BALEN dat het weer voorbij is.
Wanneer de nieuwe serie????
It is not our abilities that show us what we really are, it is our choices...

Offline elsjeuh

• Forumlid
  • - mol addict -
« Reactie #534 Gepost op: 11-03-2005, 23:37:18 »

Zou kunnen maar die kans acht ik toch wel zeer klein als we het verleden als graadmeter mogen gebruiken ;)

Robbie laat jij hier eens je licht op schijnen, hoe vaak is dat voorgekomen in al die (internationale) molseries   ???

Lorelei,

in de Belgische 'De Mol' is het al eens voorgekomen dat één van de finalisten nog op de verkeerde mol zat! Hugo was toen de Mol, Marianne de winnares. Niki, de verliezer, stemde in de finale nog op Marianne en daarvoor deed ze dat ook. Ze zat er gewoon nog in omdat ze toevallig de meeste antwoorden die ze fout had beantwoord over Marianne juist had beantwoord over Hugo. En alle andere kandidaten die ook Marianne hadden gestemd hadden minder van die antwoorden "juist". Ik vond dat eigenlijk wel de max, Marianne was de échte verdiende winnares, want enkel zij had Hugo door.  ::bravo:: Is toch veel leuker om dan te winnen dan dat je toevallig 2 vraagjes meer juist hebt dan je tegenkandidaat die ook op de juiste mol zit hè...

Nu ja, wat ik dus wou zeggen: het kan blijkbaar echt wel dat je op de foute mol zit en toch in de finale raakt!  ::jaja::

Groetjes x

Offline Lorelei

• Forumlid
« Reactie #535 Gepost op: 11-03-2005, 23:38:09 »
Ik vrees met grote vrezen voor je positie in de widm pool Lorelei

hehe helaas.. hoewel ook jij op een bepaald moment aan Lottie dacht Lodewijkje ;) En ik meen me te herinneren dat je vorige serie op het laatst naar Chandrika neeg ;)

Ik deed het bij ER een stuk beter terwijl dat mijn eerste serie was en dit mijn tweede mol is..

Lang getwijfeld tussen beide en toch de verkeerde genomen uiteindelijk ;)

Offline Lorelei

• Forumlid
« Reactie #536 Gepost op: 11-03-2005, 23:41:03 »
Nu ja, wat ik dus wou zeggen: het kan blijkbaar echt wel dat je op de foute mol zit en toch in de finale raakt!  ::jaja::

Groetjes x

Ja ok eentje ;) (zie eerste serie van widm nederland ook)

Maar niet twee mensen ;) Dat niemand op de goede mol zit lijkt me toch wat stug :)
« Laatst bewerkt op: 11-03-2005, 23:58:10 door Lorelei »

Offline Firefoot

• Forumlid
« Reactie #537 Gepost op: 11-03-2005, 23:47:13 »
Maar niet twee mensen ;) Dat niemand op de goede mol zit lijkt me toch wat stug :)
Lijkt me ook... al moet dat voor de Mol aan de ene kant wel leuk zijn, maar aan de andere kant ook niet, want geen enkele actie van je is dan verwacht geweest ofzo... ::)
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline Gerrit K

• Forumlid
« Reactie #538 Gepost op: 11-03-2005, 23:52:17 »
Yessssssssssss! Vanaf aflevering 3 helemaal goed! Het staat nog wel ergens op een van de eerdere pagina's...  ::tandpastasmiley:: En dat zonder me te bekommeren om getallen en andere ingewikkelde dingen. Gewoon kijken wat er gebeurt en vooral: luisteren naar wat er eigenlijk gezegd wordt!

Offline Jorg23

• Forumlid
  • Do you think you can tell heaven from hell
« Reactie #539 Gepost op: 12-03-2005, 00:10:48 »
Yvon, niets meer dan bewondering rest mij, wat een goede mol ben jij, echt chapeau.
Ondanks dat ik op jou zat als mol, was ik nog verbaasd toen je uiteindelijk je arm omhoog stak.
De lieve blonde yvon, die zon kindervriendin is, de mol? neej dat kon toch niet, wel dus!
Super goed gespeeld! Echt top, geen woorden voor!
After all those years do you still think you can tell heaven from hell