Auteur Topic: Yvon is de mol!  (gelezen 129268 keer)

Offline Anzjie

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re: Yvon is de mol!
« Reactie #540 Gepost op: 12-03-2005, 00:25:13 »
Ik had het echt niet verwacht dat Yvon de mol was  :-\\
Vooral het hulpmolgedoe, dus dat ze zelf hulpmol was, vind ik echt jammer...

Maar feli voor degene die haar als mol hadden  ::bravo::
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline Pierce_Brosnan

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #541 Gepost op: 12-03-2005, 01:24:33 »
Vooral als dit bekijkt,is het erg knap.

http://www.wieisdemol.com/index.php?p=widm5-pool-uitgebrachte-stemme

Yovn Jasperss:

Mol: 79/303
Winaar: 145/303
Verliezer: 79/303

Offline Eat Your Heart Out

• Forumlid
« Reactie #542 Gepost op: 12-03-2005, 04:39:40 »
Tja toch Yvon de Mol ::oink::, diegene die ik al afleveringen geleden had afgeschreven, omdat ze zo fanatiek was :-X. Gedurende de aflevering vanavond werd het wel steeds duidelijker dat Yvon de mol was, maar ja dan is het eigenlijk al veel te laat om og te switchen.

Dacht echt dat Lottie het was en ben er dus met open armen in getuimeld. Wat nu wel blijkt is dat Lottie Yvon al door heeft gehad sinds die links rechts opdracht. Toen wilde ze al dat de telefoon niet in de handen van Yvon was.

En 1 troost heb ik nog, bij het herkijken van alle afleveringen de afgelopen dagen schreef ik dit op na afl. 1: Yvon blijft als laatste over bij de nepexecutie. Dat is natuurlijk een geintje van de redactie. We doen net alsof de mol afvalt in afl. 1. Heeft toch niemand door op dat moment.

Tja had ik zo nu maar meteen na aflevering 1 gedacht. Hulde Yvon en ik heb nu al zin in een volgende molserie ;D.
« Laatst bewerkt op: 12-03-2005, 04:42:16 door Eat Your Heart Out »
It's a tough game, so Eat Your Heart Out!

Offline Gotcha

• Forumlid
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
« Reactie #543 Gepost op: 12-03-2005, 07:20:49 »
Yvon,

Ongelooflijk. Wat men ook beweert, jij was wel degelijk een uitstekende Mol.
Zowel ikzelf (Lottie) als mijn vrouw (Marc-Marie) zaten goed fout.
Wat ben jij goed zeg.
Volgende week gaan we pas echt zien hoe jij dit allemaal hebt klaargespeeld.

Of om het met de woorden van mijn vrouw te zeggen: Dit is een TOP-MOL.
Zo weinigen die jou verdachten en toch zo veel sabotages.

Verder nog gefeliciteerd voor de weinigen die vanaf het begin Yvon vals Mol haddden.

Porficiat Yvon.
Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen

Offline Erik TKS

• Forumlid
« Reactie #544 Gepost op: 12-03-2005, 07:41:44 »
Hoe bestaat het, ik blijk het de laatste twee afleveringen goed te hebben gehad  ??? Mijn reputatie als hopeloos Mollenvanger is naar de maan ::rofl:: Misschien had Gotcha toch gelijk met oefening baart kunst  :P

Iedereen die ook Yvon als Mol had: Gefeliciteerd!  ::ok:: ::bravo::

Offline mandarijn

• Forumlid
« Reactie #545 Gepost op: 12-03-2005, 07:54:46 »
Yes! Ik wist het!
Wel jammer dat ik al sinds de dodge-aflevering op haar zat en ook nog gelijk heb. Maakt dat het geen verassing meer is.
Het programma had het wel wat beter mogen verhullen wat mij betreft...

Offline Bakkertje

• Forumlid
« Reactie #546 Gepost op: 12-03-2005, 09:52:29 »
Yvon je hebt je rol onwijs goed gespeeld...mijn complimenten krijg je bij deze...Ik ben echt benieuwd naar wat jij nu precies "gemold"hebt :D

Alle Yvonnianen van harte gefeliciteerd, vooral diegenen die vanaf afl 1 op jou zaten als de molzijnde ::bravo:: ::ok::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Fossiel

• Forumlid
  • Ben jij niet gewoon de mol?
« Reactie #547 Gepost op: 12-03-2005, 10:11:00 »
ik vind Yvon de slechtste mol tot nu toe! Geen kandidaat dacht Elise, geen kandidaat dacht George, en Yvon heeft hordes kandidaten gehad die haar als hoofdverdachte hadden, een vreemde mol

Offline aless039

• Forumlid
  • vergeet mij niet voor MFD uitnodiging!!!
« Reactie #548 Gepost op: 12-03-2005, 10:13:54 »
krijg t idee een beetje dat Yvon over het hoofd werd gezien door het (onbewuste) gemol van de anderen  ;) ;). Die MM kon er wat van, wij waren hier erg afgeleid door hem, haha ;D. Ook doordat we konstant in een deuk lagen, wat een gein.
Ben benieuwd wat zij allemaal uitgehaald heeft... we zullen het zien volgende week. Die laatste aflevering is altijd erg leuk.

Offline Freek

• Forumlid
  • Delta Goodrem
« Reactie #549 Gepost op: 12-03-2005, 10:15:10 »
Ik heb Yvon nooit gedacht, ik zat altijd op Isabelle! Toen die eruit ging zat ik wel bij Yvon! Ineens vond ik al die moldingen van haar wel erg verdacht, maar ik ben wel erg benieuwd wat nu precies de molacties van haar zijn...!!
Some light in your eyes...

Offline Yellow

• Forumlid
« Reactie #550 Gepost op: 12-03-2005, 10:18:27 »
Yvon was geweldig... zo fanatiek en toch de boel saboteren. Maar het zou uiteindelijk weleens zo kunnen zijn dat zij minder gemold heeft dan de andere kandidaten (lees: Marc-Marie) ;)
Watseggie?! Milouska is te dol?!?!

Offline Mollenvanger

• Forumlid
  • Now you're a star in heaven...
« Reactie #551 Gepost op: 12-03-2005, 11:23:03 »
ik vind Yvon de slechtste mol tot nu toe! Geen kandidaat dacht Elise, geen kandidaat dacht George, en Yvon heeft hordes kandidaten gehad die haar als hoofdverdachte hadden, een vreemde mol

Hoe weet je dat ze een slechte mol is??? Ik zat op MM, ik vind het juist geweldig. Ik heb geen moment gedacht dat ze het was. En Elise werd wel verdacht, net als Georges, dus ik kan alleen maar zeggen:

YVON JE BENT EEN TOPMOL!!!! ::bravo::
Mollenvanger#1

Offline puk

• Forumlid
  • aangenaam! puk purk
« Reactie #552 Gepost op: 12-03-2005, 12:24:42 »
 ::bravo:: Goed gedaan Yvon  ::bravo::

Ik had pas in de finale aflevering in de gaten dat je misschien wel eens de mol zou kunnen zijn.

het leven is als een neus: je moet eruit halen wat erin zit

Offline tm255809

• Forumlid
« Reactie #553 Gepost op: 12-03-2005, 13:02:02 »
 ::tandpastasmiley:: woohooo, goede mol en goede winnaar voorspelt in de poll.

Maar Yvon een topmol? Ik vond eigenlijk de mollen van de vorige jaren veel beter. Ik wist het vorig jaar echt niet zeker wie de mol was, en het jaar daar voor ook niet.

Bij Yvon had ik het veel sneller door, ik keek sinds de aflevering 5 en vooral met die telefoonopdracht kon je al merken dat Yvon vreemd deed. Het is ook veel tactischer om op zo'n opdracht de mol in het coordinerende team te zetten. Gijs was toch zo'n control freak, toch vreemd dat we opeens Gijs niet zien in het coordinerende team. Wederom in aflevering 7 zit weer de mol in het coordinerende team samen met isabelle, en zorgt er voor dat de rest van het team verkeerd fietst. Isabelle gaf goede instructies door, Yvon gaf foute door. Marc Marie wil niet voor niets graag Isabelle aan de telefoon hebben omdat hij het al door had.

Vorige week, Isabelle weet niet wie ze moet verdenken en verliest dus ook. Marc Marie en Lottie zaten beide op Yvon en bleven wel in het spel. Wanneer Yvon dus niet de mol was geweest, dan hadden Marc Marie en Lottie beide meer fouten gehad dan Isabelle (immers hadden dan Lottie en Marc Marie dan beide alle antwoorden fout gehad), en was een van hun uit het programma gegaan.

Petje af voor Marc Marie, de terechte winnaar. ::ok::

Offline xmoix

• Forumlid
« Reactie #554 Gepost op: 12-03-2005, 13:14:08 »
Eigenlijk geen verassing meer voor mij :P ... Al 9 afleveringen zat ik op Yvon Jaspers en het klopt ze is de mol, voor mij eigenlijk geen verassing, maar een bevestiging! ...

Ik keek widm dit jaar voor het eerst en de 1e aflevering dacht ik Yvon dat is de mol! Soms is dit gevoel erg versterkt heel soms afgenomen, maar ik ben altijd bij Yvon gebleven! ....

Ik weet niet of ik nu moet zeggen dat ze het goed gedaan heeft, want ik had haar vanaf het begin al door, maar volgens mij zaten meer mensen op MM of Lottie, dus ik denk dat ze het wel goed heeft gedaan./.....!!!

Yvon Is de mol  ::bravo::

Offline Rat

• Forumlid
  • 罗本是卧底
« Reactie #555 Gepost op: 12-03-2005, 14:03:27 »
Yvon!

Je was een leuke mol en je hebt het goed gedaan. Al was jij mijn mol, ik heb je weinig zien saboteren in de uitzendingen. Op de links/rechts opdracht na, weet ik van geen enkele opdracht zeker hoe je gemolt heb. Ik ben echt benieuwd naar de volgende afleverng.
Dat jij mijn mol was, ligt niet helemaal aan jou, maar aan de montage. Twee zeer belangrijke momenten, waarop ik jou weer extra ging verdenken was bij: De Mystery Box, toen Gijs naam genoemd werd gingen jou mondhoeken onbedoelt omhoog... Ze hadden hier beter  hier de tekst of beelden wat kunnen mixen; Ten tweede tijdens een gesprek tussen jou en Sander over Lottie als mol, jij staart super verdacht de camera in... hadden ze misschien beter kunnen weglaten.

Ik ga er ook vanuit dat jij een sik opgeplakt heb gekregen om de Mole Messenger te spelen. Ik ben hiervoor voor gek verklaard, maar denk nu toch gelijk te hebben gehad.

Het was geweldig en is gelukkig nog niet voorbij.
« Laatst bewerkt op: 12-03-2005, 14:06:34 door Rat »

Offline tureluurs

• Forumlid
« Reactie #556 Gepost op: 12-03-2005, 14:11:49 »
Yvon je was een geweldige mol, want :

ik heb je geen moment serieus als mol gezien, maar gewoon als fanatieke kandi die zich zo af en toe verdacht probeert te maken   ;D

Pas de finale aflevering was het zo overduidelijk dat ik dacht...oeioei....ik heb het al die tijd helemaal FOUT gehad met Lottie!

Ik heb maar één troost, de overgrote meerderheid van het forum had het fout, en dat is geloof ik nog nooit zo geweest.

En voor alle mensen die Yvon al zo snel doorhadden : petje af!  ::bravo::
« Laatst bewerkt op: 12-03-2005, 14:18:48 door tureluurs »

Offline Fossiel

• Forumlid
  • Ben jij niet gewoon de mol?
« Reactie #557 Gepost op: 12-03-2005, 14:24:14 »
Hoe weet je dat ze een slechte mol is??? Ik zat op MM, ik vind het juist geweldig. Ik heb geen moment gedacht dat ze het was. En Elise werd wel verdacht, net als Georges, dus ik kan alleen maar zeggen:

YVON JE BENT EEN TOPMOL!!!! ::bravo::
het gaat om de medekandidaten...

Offline Joost2

• winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
« Reactie #558 Gepost op: 12-03-2005, 14:27:26 »
::trots:: Yvon is de mol! ::trots::
Ik heb het sinds alle mol series een keer goed!!! ::trots::

Ik vind dat Yvon erg goed de mol heeft gespeeld al vanaf begins af aan.
Niemand verdacht haar in het begin (haar medekandidaten heb ik het dan over he?)
Maar pas op de laatste drie afleveringen ging MM op Yvon zitten als mol waardoor hij dus gewonnen heeft>> gefeliciteerd met je overwinning MM! ::joehoe::

Ik wil dan graag weten waar Lottie in de laatste aflevering op zat, was volgens haar MM de mol??? Want anders had ze niet verloren als zowel MM als Lottie op Yvon zaten!

Maar goed, Yvon je bent een topmol geweest het leukste is dat niemand in de groep het ook merkte. Je deed het erg goed in de serie net als alle anderen, maar bij het lasergamen was je gewoon weg top! ::bravo::

Ik ben blij dat Yvon de mol is, want nu heb ik het voor een keer in de mollenserie goed gehad!!!  ::rofl:: ::jaja::

::bravo:: ::bravo:: Mijn complimenten heb je Yvon ::bravo:: ::bravo::
« Laatst bewerkt op: 12-03-2005, 14:29:21 door Yvonisdemol »
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Lautjuh

• Forumlid
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
« Reactie #559 Gepost op: 12-03-2005, 15:03:21 »
Ik ga er ook vanuit dat jij een sik opgeplakt heb gekregen om de Mole Messenger te spelen. Ik ben hiervoor voor gek verklaard, maar denk nu toch gelijk te hebben gehad.

;D ::rofl::