Ik vond de hints/aanwijzingen een beetje zwak dit jaar, dingen die gewoon toeval waren, zijn ineens geheime aanwijzingen!! De vlieger is een goed voorbeeld, dat is toch geen geheime aanwijzing?
Helaas ben ik het hier wel mee eens ja- dit was de eerste gedachte afgelopen vrijdag die bij me opkwam
Goed eerlijkheidshalve is dat miss altijd wel zo (vwb lichte teleurstelling) gezien onze fanatieke speurtocht- dat is op zich logisch want er wordt veel te veel gezocht natuurlijk
Maar desalniettemin idd een beetje teleurstellen ook vwb de muzikale hints trouwens (terwijl we toch prachteige hadden gevonden over oa Elevation
) - ik vraag me af of dit te maken heeft met het toch bredere publiek- dat het aan meer mensen moet appeleren die niet zo fanatiek speuren als de echte fanaten?
Doet niks af aan de serie hoor die vond ik geweldig nog steeds
Mja idd qua hints was het een beetje mager (ik vond ze ook te duidelijk/ te weinig aön de verbeelding overlatend (bijv 'De Mol' op de foto van Yvon) - het was zó duidelijk dat ik ze persoonlijk zelf meteen afschreef als hint. Op zich wel slim dus maar nja)
Toch wel leuk zeker ook in retrospect, alle theoriëen omtrent de Vogels, de Dubbeltheorie - en de prachtige theorie omtrent MM (zie profiel & topic MM) over Godzilla die eigenlijk een Hindoestaanse God is- omtrent wedergeboorte etc etc - die vond ik zelf heel erg mooi bedacht (niet waarschijnlijk gezien de vergezochtheid en diepgang maar wel heel mooi gevonden en erg leuk om te lezen
)