Auteur Topic: WIDM Pool  (gelezen 126414 keer)

Offline Annemieke

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM Pool
« Reactie #280 Gepost op: 6-02-2005, 18:49:33 »
Ach, wat weet jij daar nou van? ;D ;)
Okee dan: niemand weet of de crew dat weet, maar om het iig niet te laten merken áls ze het weten, berekenen ze die punten pas achteraf. :P (anders zie je natuurlijk meteen aan je aantal punten wie de mol is he)

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #281 Gepost op: 6-02-2005, 20:05:41 »
waar moet je je daarvoor aanmelden?? ben pas nieuw hier en ik vind het beeset chaotisch hier

Valt wel mee hoor! Alles is te bereiken via 't menu bovenin je scherm. Zo ook de Pool en wel onder 't kopje 'Interactie'. Maar hier ook de link: http://www.wieisdemol.com/index.php?p=widm5-pool  :)

Offline Molcrazy

• Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
« Reactie #282 Gepost op: 7-02-2005, 00:40:43 »
Okee dan: niemand weet of de crew dat weet, maar om het iig niet te laten merken áls ze het weten, berekenen ze die punten pas achteraf. :P (anders zie je natuurlijk meteen aan je aantal punten wie de mol is he)

Dank je weer Annemieke voor deze vakkundige uitleg. ;)
2024: wie is de Mol?

Offline saem

• Forumlid
  • ik ga mollenjagen ipv monsters
« Reactie #283 Gepost op: 9-02-2005, 00:02:04 »
mischien is het al eerder gevraagd maar ik heb niet zoveel zin om nu nog alles na te vragen.Wat als je denkt dat er twee mensen gaan afvallen? Dat kan je zo te zien niet invullen helphelp. ::joehoe::
edit na te kijken
eindelijk heeft het allemaal weer zin gnagna

Offline mozes

• Forumlid
« Reactie #284 Gepost op: 9-02-2005, 00:41:47 »
mischien is het al eerder gevraagd maar ik heb niet zoveel zin om nu nog alles na te vragen.Wat als je denkt dat er twee mensen gaan afvallen? Dat kan je zo te zien niet invullen helphelp. ::joehoe::
edit na te kijken
Dat weet ik ook niet, dat kan niet op deze site, maar dan nog een vraag die hierop aansluit, wat als je denkt dat de mol de winnaar is, of kan dat niet en wat als je denkt dat gijs de mol is, dan kon je in aflevering 2 niet als mol op gijs stemmen (die was er toen uit) of de site is niet juist, of er gaan nooit twee mensen uit en gijs is niet de mol...graag reaktie

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #285 Gepost op: 9-02-2005, 09:42:33 »
edit na te kijken

Nee dat klopt. We hebben er voor gekozen om jullie steeds maar 1 afvaller te laten invullen. Als er dan 2 kandidaten afvallen, worden deze beiden goed geteld. Dus als je 1 van de 2 werkelijke afvallers als afvaller had aangeduidt zit je goed.  :)

Dat weet ik ook niet, dat kan niet op deze site, maar dan nog een vraag die hierop aansluit, wat als je denkt dat de mol de winnaar is, of kan dat niet en wat als je denkt dat gijs de mol is, dan kon je in aflevering 2 niet als mol op gijs stemmen (die was er toen uit) of de site is niet juist, of er gaan nooit twee mensen uit en gijs is niet de mol...graag reaktie

Gijs was er idd uit na aflevering 2, waardoor hij ook niet meer als mol, winnaar, verliezer of afvaller kon worden ingevuld voor aflevering 3. Wij wisten immers ook niet dat hij nog terug zou komen. Nu staat hij er weer bij en kun je 'm gewoon weer invullen hoor. Maar de inzendingen voor aflevering 3 kunnen we moeilijk nog terug gaan draaien, dus mocht Gijs de mol, winnaar of verliezer zijn, dan heeft gewoon niemand dat goed in die week.
« Laatst bewerkt op: 9-02-2005, 09:44:36 door Han13 »

Offline Jersey

• Forumlid
« Reactie #286 Gepost op: 11-02-2005, 19:39:47 »
Ondanks dat ik de afvaller (zoals verwacht) fout had toch van 23e naar 18e plek gestegen! ::ok::

Bij mij precies hetzelfde. Had ook de afvaller niet goed (al 3 afleveringen heb ik op Yvonne gestemd als afvaller, maar juist bij afl. 4 niet :-\\ ). Maar toch ben ik van plaats 23 naar 18 gestegen ;D
You'll be hypnotized by the sound it's too late... – Taxiride

Offline Test

• Realitynet.nl Administrator
« Reactie #287 Gepost op: 11-02-2005, 22:43:59 »
De tussenstand van de pool na aflevering 5 is bijgewerkt. Veel mensen hadden voorspeld dat Victoria naar zou zou moeten gaan. Maar het naar huis gaan van Victoria zorgde ook bij veel mensen puntverlies omdat zij dachten dat zij de winnaar, verliezer of de mol zou zijn.

Maar niet getreurd. Nieuwe ronde nieuwe kansen. Dus allemaal weer lekker stemmen voor aflevering 6. ::ok:: ;D

Geniet nooit met mate...

Offline molice

• Forumlid
« Reactie #288 Gepost op: 11-02-2005, 22:51:48 »
Van 9 naar 212 ::trots::

:(

Offline Freek

• Forumlid
  • Delta Goodrem
« Reactie #289 Gepost op: 11-02-2005, 23:10:22 »
Owja!! Ik ben echt blij :P van 414 naar 369!! :P whahaha gaat goed!!
Some light in your eyes...

Offline Nîcky

• Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Wie is de .... Mol???
« Reactie #290 Gepost op: 11-02-2005, 23:13:12 »
ik vind het niet leuk meer  ::rofl:: sta als laatste volgens mijn ik sta op 444

Offline Freek

• Forumlid
  • Delta Goodrem
« Reactie #291 Gepost op: 11-02-2005, 23:19:03 »
Jij bent ook gewoon niet zo slim!! ::rofl::
Some light in your eyes...

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
« Reactie #292 Gepost op: 12-02-2005, 00:21:24 »
Iets gezakt, had de afvaller fout en had Victoria 1x als mol ingevuld (de allereerste keer). Volgende week doe ik of goede zaken, of ik ga ik een heel eind zakken vrees ik.

Offline Molcrazy

• Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • Winnaar CSC II
« Reactie #293 Gepost op: 12-02-2005, 00:37:22 »
Hopakee! Daar dwarrelde MC naar beneden: van 18 naar 104.en ik maar denken dat Victoria zou winnen ::)
2024: wie is de Mol?

Offline Vinkje

• Forumlid
« Reactie #294 Gepost op: 12-02-2005, 03:44:31 »
Van plaats 9 naar plaats 67.
Ik had Victoria de eerste twee afleveringen als Mol.  ::)

Offline Marloezzel

• Forumlid
« Reactie #295 Gepost op: 12-02-2005, 10:46:48 »
Van 51 naar 50 :)
Maar ik ben er nog steeds niet uit wie volgende week de afvaller gaat worden...

Offline Firefoot

• Forumlid
« Reactie #296 Gepost op: 12-02-2005, 17:05:59 »
JEEH! Eindelijk de afvaller goed! ::ok::

Gelijk van de 18e naar de 8e plek gestegen... dit gaat te goed, dit kan niet lang zo blijven... ::)
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline Art

• Forumlid
« Reactie #297 Gepost op: 12-02-2005, 17:22:28 »
De tussenstand van de pool na aflevering 5 is bijgewerkt. Veel mensen hadden voorspeld dat Victoria naar zou zou moeten gaan. Maar het naar huis gaan van Victoria zorgde ook bij veel mensen puntverlies omdat zij dachten dat zij de winnaar, verliezer of de mol zou zijn.

Ik was zo'n één. Twee keer had ik Victoria als winnaar. :( Ik ben iig. blij dat mijn Mol nog in de show zitten. Als die afvalt dan schiet ik als een komeet omlaag.  :-X
Nog even niks.

Offline Eurik

• winnaar pool TI 2005
  • Forumlid
« Reactie #298 Gepost op: 13-02-2005, 14:32:51 »
Van 93 naar 45 ::ok::

Offline jortim

• Forumlid
« Reactie #299 Gepost op: 14-02-2005, 09:51:11 »
Vanaf de eerste aflevering in de top tien gebleven, nu na de 5e aflevering zelfs van 5e naar 3e plaats met maar 2 punten achterstand op plaats 1  ::oink::

Toeval ? Geluk ? Of zou ik het nu eindelijk na al die jaren zoeken naar onze gemeenschappelijke ondergrondse vriend doorhebben?

Wie het weet mag het zeggen, ik hou het op puur geluk en verwacht mezelf volgende week ergens rond plaats 200 !!
Een zogenaamde bungee mol. ::rofl::