Auteur Topic: WIDM Pool  (gelezen 126378 keer)

Offline Reninho

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM Pool
« Reactie #440 Gepost op: 7-03-2005, 22:25:01 »
jeej paar plaatsen gestegen!!

als ik mn combi goed heb kan ik heel eind stijgen. Anders lekker zakken:D

Offline Sneakiej

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #441 Gepost op: 7-03-2005, 22:29:49 »
wieuw sta in de top 100 ( 90)
dus als mijn mol goed is blijf ik daar wel in en anders sta ik na de finale en een foute mol ongeveer 600e hahah  :-\\
Niets is wat het lijkt!!!!

Offline Firefoot

• Forumlid
« Reactie #442 Gepost op: 8-03-2005, 22:12:36 »
Ik hoop dat de ontknoping niet komende vrijdag is... kan ik nog een weekje langer van deze plaats genieten met 100% zekerheid, daarna is nog maar de vraag... ::) :P
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline Molcrazy

• Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • Winnaar CSC II
« Reactie #443 Gepost op: 8-03-2005, 22:21:39 »
Ik hoop dat de ontknoping niet komende vrijdag is... kan ik nog een weekje langer van deze plaats genieten met 100% zekerheid, daarna is nog maar de vraag... ::) :P

Daar zou ik maar niet op rekenen. :-X
2024: wie is de Mol?

Offline dingeling

• Forumlid
« Reactie #444 Gepost op: 9-03-2005, 08:15:37 »
Jeetje, 10e. Das toch niet verkeerd voor een rookie. Wel jammer dat ik weet van een aantal mensen die boven me staan dat dezelfde winnaar, verliezer en mol invullen in de pool.

Ik zit sinds afl 1 op dezelfde mol en verliezer, alleen de winnaar heb ik na afl 6 moeten wijzigen. Verder heb ik alle afvallers goed gehad op 1 keer na toen ik 'niemand' had ingevuld.

Ik heb dan ook grote bewondering voor de 9 mensen die boven mij staan in de pool, want wat hebben jullie dan echt waanzinnig veel goed!!
Mollius esse quam videri

Offline Firefoot

• Forumlid
« Reactie #445 Gepost op: 9-03-2005, 19:44:26 »
Verder heb ik alle afvallers goed gehad op 1 keer na toen ik 'niemand' had ingevuld.
Wow, niet verkeerd! Ik heb 5 van de tot nu toe 7 afvallers geloof ik fout gehad... ::)

Offline Molcrazy

• Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • Winnaar CSC II
« Reactie #446 Gepost op: 9-03-2005, 22:34:11 »
Ik hoop echt wel dat Firefoot de WIDM-Pool wint. Dat de beste moge winnen. ;D
2024: wie is de Mol?

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
« Reactie #447 Gepost op: 9-03-2005, 23:44:03 »
Ongeacht wat er gebeurd vrijdag, ik sta laag en ik blijf laag. Maar ach dat is altijd zo geweest ... waarom doe ik eigenlijk nog mee ::)

Offline dingeling

• Forumlid
« Reactie #448 Gepost op: 10-03-2005, 07:51:25 »
Wow, niet verkeerd! Ik heb 5 van de tot nu toe 7 afvallers geloof ik fout gehad... ::)

Heb jij dan de drie finalisten vanaf het begin af goed gehad. Dat moet dan toch bijna wel, anders ga ik een klacht indienen ;D ;D ;D
Mollius esse quam videri

Offline Test

• Realitynet.nl Administrator
« Reactie #449 Gepost op: 10-03-2005, 10:35:10 »
Goed niet, want dat weten we nog niet. :P wel heeft ie daar steeds mensen ingevuld die nog steeds in het spel zitten. Vandaar daar ie daar geen puntenaftrek voor heeft gekregen en dus zo hoog staat.
Geniet nooit met mate...

Offline dingeling

• Forumlid
« Reactie #450 Gepost op: 10-03-2005, 14:37:36 »
Goed niet, want dat weten we nog niet. :P wel heeft ie daar steeds mensen ingevuld die nog steeds in het spel zitten. Vandaar daar ie daar geen puntenaftrek voor heeft gekregen en dus zo hoog staat.

Dat was wat ik eigenlijk bedoelde te zeggen :)
Mollius esse quam videri

Offline Eurik

• winnaar pool TI 2005
  • Forumlid
« Reactie #451 Gepost op: 11-03-2005, 15:29:30 »
We kunnen er een vraag bij doen: Word de mol deze week of volgende week bekendgemaakt? :P

Offline San84

• Forumlid
« Reactie #452 Gepost op: 11-03-2005, 19:07:43 »
Nog zo'n 1.5 uur voor de aflevering begint  :D  Ik ben benieuwd!!

Ik zit nl. al vanaf aflevering 1 al op dezelfde mol...Lottie! Wel vaak getwijfeld, maar voor iedereen kun je inmiddels wel argumenten bedenken waarom hij/zij de mol zou kunnen zijn, dus ik ben toch steeds bij mijn eerste keuze gebleven.

Verder heb ik vanaf de 3e aflevering Yvon als winnaar en pas sinds vorige week MM als verliezer.
Ik hoop iig dat het weer een geweldige aflevering wordt!!  ::regenboog::

Offline Firefoot

• Forumlid
« Reactie #453 Gepost op: 11-03-2005, 21:18:46 »
* Firefoot is gedeprimeerd geraakt van de uitslag...
;)

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #454 Gepost op: 11-03-2005, 21:42:33 »
Met deze uitslag heb ik volgens mij echt nooit ook maar iets goed ingevuld.  ;D Ik beland echt op de allerlaatste plaats vrees ik. :-\\
« Laatst bewerkt op: 11-03-2005, 21:49:27 door Han13 »

Offline ceetje

• Forumlid
« Reactie #455 Gepost op: 11-03-2005, 21:55:13 »
Met deze uitslag heb ik volgens mij echt nooit ook maar iets goed ingevuld.  ;D Ik beland echt op de allerlaatste plaats vrees ik. :-\\
nee hoor, daar sta ik al! ;D

Offline JeroenS

• Winnaar WIDM Pool 2005
  • Forumlid
« Reactie #456 Gepost op: 11-03-2005, 22:05:47 »
Hm.... na een aantal weken achter Firefoot op de tweede plaats gestaan te hebben zak ook ik nu flink naar beneden denk ik... Yvon als Mol was goed... maar helaas Marc-Marie als verliezer gekozen en Lottie als winnaar (al voor afl. 1)

Na actief mee gelezen te hebben wist ik dat Firefoot Lottie als Mol had dus ik had goede hoop dat ik zou winnen...  ben benieuwd wie de winnaar van de Pool wordt!

Ik vond het erg leuk om mee te doen met de Pool, vooral door vrijwel de hele serie hoog te staan, elke keer als mijn finalisten erin bleven verkeerde het hele huis in een euforische stemming  ;D

Wie weet zit er nog wel een plaatsje in de top-20 in  :)

Offline Firefoot

• Forumlid
« Reactie #457 Gepost op: 11-03-2005, 22:28:48 »
ben benieuwd wie de winnaar van de Pool wordt!
Ik inderdaad ook... volgens mij waren er in de top 50 maar weinig mensen die deze combo goed hadden... Helaas ben ik nu HEEL hard naar beneden gestuiterd omdat ik nu eik alleen maar 3 of 4 afvallers goed bleek te hebben... :\'(

Offline Z-Man

• Forumlid
  • De Mol Is Wonderful
« Reactie #458 Gepost op: 11-03-2005, 23:26:25 »
Ik inderdaad ook... volgens mij waren er in de top 50 maar weinig mensen die deze combo goed hadden... Helaas ben ik nu HEEL hard naar beneden gestuiterd omdat ik nu eik alleen maar 3 of 4 afvallers goed bleek te hebben... :\'(

Ik stuiter ook heel wat plaatsen naar beneden. Alleen de verliezer had ik goed.... Pfff...

Offline Pierce_Brosnan

• Forumlid
« Reactie #459 Gepost op: 11-03-2005, 23:30:41 »

We verliezen tch het hele rijtje bij elkaar opgeteld als je Lottie vanaf aflevering 1 als Mol had. Dat is 210 punten.

Klopt dit dan ongeveer.. ?

1656 - 6 Foute verliezer (Alleen afl 9 op MM) = 1650
1650 - 24 Foute Winaar (Afl 7,8 en 9) = 1626
1626 - 210 Foute Mol (9x) = 1416