Auteur Topic: WIDM Pool  (gelezen 126380 keer)

Offline mapel

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: WIDM Pool
« Reactie #100 Gepost op: 14-01-2005, 22:45:17 »
De pool na aflevering 1 is uitgerekend. Omdat er niemand naar huis ging, konden er  geen foute voorspellingen van jullie wie de winnaar, verliezer of de mol is worden weggestreept. Dus is de ranglijst een beetje saai nog op dit moment.
Er waren 25 mensen die goed hadden voorspeld dat er niemand naar huis ging deze aflevering. Die staan nu gezellig met z'n 25-en bovenaan in de pool en de rest staat daar gedeeld 26-ste onder.
Hopelijk dat volgende week er wat meer verschil gaat onstaan.

Jullie kunnen weer stemmen voor volgende week.

tsja,....de mol begint al vroeg dit jaar,.... :P
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline Heinz

• Forumlid
  • Proost, Heinz!
« Reactie #101 Gepost op: 14-01-2005, 22:51:08 »
Yes, het begint goed dit keer. ::ok::

Offline Firefoot

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #102 Gepost op: 14-01-2005, 22:52:08 »
Tsss... sta gelijk al laatste! ::ohno:: ;)
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline Nîcky

• Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Wie is de .... Mol???
« Reactie #103 Gepost op: 14-01-2005, 22:53:56 »
Tis maar een begin hoor iedereen staat so what 26ste haha!

Offline Dionysos

• Forumlid
« Reactie #104 Gepost op: 14-01-2005, 22:55:21 »
Yes, het begint goed dit keer. ::ok::

Wacht maar... ;)

Offline Firefoot

• Forumlid
« Reactie #105 Gepost op: 14-01-2005, 22:55:35 »
Tis maar een begin hoor iedereen staat so what 26ste haha!
Vandaar ook de ;)
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline spinnetje

• Forumlid
« Reactie #106 Gepost op: 15-01-2005, 10:51:05 »
hoe komt het dat sommige deelnemers aan de WIDM pool 2000 pnt hebben en de rest maar 1980 ?

Offline spinnetje

• Forumlid
« Reactie #107 Gepost op: 15-01-2005, 10:55:19 »
Was nog niet helemaal wakker geloof ik, maar begrijp nu dat dat is omdat de eerste 25 voorspeld hadden dat er niemand naar huis moest.
Stom, stom, stom

Offline Castor_en_Pollux

• Forumlid
  • 1 die 2 is
« Reactie #108 Gepost op: 15-01-2005, 11:02:31 »
Was nog niet helemaal wakker geloof ik, maar begrijp nu dat dat is omdat de eerste 25 voorspeld hadden dat er niemand naar huis moest.
Stom, stom, stom
De AVRO had de afleveringverslagen per ongeluk donderdag on-line gezet. De inhoud hiervan was bij mij en bij anderen, waaronder leden van de realitynet-crew bekend. In combinatie met voor iedereen beschikbare informatie was met zekerheid af te leiden dat niemand af zou vallen.
Het lijkt mij dus niet redelijk om deze ronde mee te tellen, in ieder geval niet het deel dat op de afvaller betrekking heeft.

« Laatst bewerkt op: 15-01-2005, 11:28:01 door Castor_en_Pollux »

Offline Sjoois

• Forumlid
  • Ja ja, het is mij... Sjoois!
« Reactie #109 Gepost op: 15-01-2005, 11:07:55 »
Ik twijfelde of ik nou wel of niet op 'niemand' had gestemt.
Dus wel...  ;D

Laat ik even van die één genieten, want verder bak ik er ws geen drol van  ::ohno:: ::rofl::
It is not our abilities that show us what we really are, it is our choices...

Offline Test

• Realitynet.nl Administrator
« Reactie #110 Gepost op: 15-01-2005, 13:19:26 »
De AVRO had de afleveringverslagen per ongeluk donderdag on-line gezet. De inhoud hiervan was bij mij en bij anderen, waaronder leden van de realitynet-crew bekend. In combinatie met voor iedereen beschikbare informatie was met zekerheid af te leiden dat niemand af zou vallen.
Het lijkt mij dus niet redelijk om deze ronde mee te tellen, in ieder geval niet het deel dat op de afvaller betrekking heeft.

En wie zegt dat mensen daar gebruik van hebben gemaakt? Ik heb zelf die info ook gezien, maar heb het niet zo goed bestudeerd dat ik kon afleiden dat er niemand naar huis zou gaan. Dat wilde ik ook niet, want ik wilde het voor mezelf niet verpesten door al dingen te lezen die ik helemaal nog niet wilde weten. en ik ga er eigenlijk vanuit dat dat voor meer mensen geldt.

Verder heb ik nog ff naar de stemmen gekeken. Van de 25 mensen die "niemand" hadden gestemd, waren er 10 die dat na 15.00 uur donderdagmiddag hebben gedaan. De info op widm.nl is ook pas donderdagmiddag (dus niet avond) op dit forum gekomen. Die tien zijn: Willem, the_nijn, paul68, mieppie, Mollom, johar, Heinz, hezeltje, Renaatetje, rr20. Namen die ik in dat topic waar die info in bekend werd gemaakt niet heb zien posten en me ook afvraag of zij die info uberhaupt hebben gezien.

Ik denk dus dat een beetje voorbarig is om te zeggen dat het niet redelijk zou zijn om de "afvaller vraag" mee te rekenen.
« Laatst bewerkt op: 15-01-2005, 13:40:22 door Test »
Geniet nooit met mate...

Offline Eirc

• Forumlid
  • de lokroep roept
« Reactie #111 Gepost op: 15-01-2005, 13:33:22 »

Bij de Pool zit de optie om NIEMAND als afvaller te selecteren. Tot een half uur voor de uitzending kon je je pool wijzigen. Dat is bewust gedaan, omdat je in de loop van de week naar de uitzending toe diverse informatie kunt bemachtigen, die je mening kan beïnvloeden.
Niet iedereen heeft/leest dezelfde bronnen. En zeker niet iedereen geeft dezelfde interpetatie aan zijn informatie.
Het is aan iedereen persoonlijk welke invulling hij/zij aan de pool geeft.
Ik denk niet dat er dus noodzaak is om het afvalleronderdeel van de pool van week 1 buiten beschouwen te laten.
I'm Not Sure, Who's Fooling Who Here...

Offline mieppie

• Forumlid
  • was het maar altijd vakantie
« Reactie #112 Gepost op: 15-01-2005, 13:35:55 »
Heb ik het een keer goed gegokt, gaan we zo beginnen...
Enne ik had de site niet gekeken omdat die normaal gesproken pas na de uitzending word bij gewerkt dus ik wist het niet!!

Offline narcissus

• Forumlid
  • Enjoy all the little things in life!
« Reactie #113 Gepost op: 15-01-2005, 14:02:29 »
 ::tandpastasmiley::
ik doe nu ook mee met de pool.Ben heel erg benieuwd.Is voor mij de eerste x dat ik eraan mee doe.
Carpe Diem!!!

Offline Bakkertje

• Forumlid
« Reactie #114 Gepost op: 15-01-2005, 14:19:46 »
Heb ik het een keer goed gegokt, gaan we zo beginnen...
Enne ik had de site niet gekeken omdat die normaal gesproken pas na de uitzending word bij gewerkt dus ik wist het niet!!

niks van aantrekken mieppie ;)...maar leuk is het niet... ::ohno::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Castor_en_Pollux

• Forumlid
  • 1 die 2 is
« Reactie #115 Gepost op: 15-01-2005, 14:30:32 »
Bij de Pool zit de optie om NIEMAND als afvaller te selecteren. Tot een half uur voor de uitzending kon je je pool wijzigen. Dat is bewust gedaan, omdat je in de loop van de week naar de uitzending toe diverse informatie kunt bemachtigen, die je mening kan beïnvloeden.
Niet iedereen heeft/leest dezelfde bronnen. En zeker niet iedereen geeft dezelfde interpetatie aan zijn informatie.
Het is aan iedereen persoonlijk welke invulling hij/zij aan de pool geeft.
Ik denk niet dat er dus noodzaak is om het afvalleronderdeel van de pool van week 1 buiten beschouwen te laten.
In een eerlijke situatie moet iedereen over dezelfde bronnen kunnen beschikken. Realitynet heeft ervoor gekozen om en de informatie weg te halen, hoewel een aantal het al gezien hadden.
Ik begrijp dat Realitynet dit doet omdat deze informatie het kijkplezier van sommigen zou bederven. Ik ben van mening dat mensen dit zelf kunnen beslissen. Ik had een topic geopend met duidelijke vermelding van spoiler, maar daar heb ik op zich wel begrip voor.

Realitynet heeft nu echter wel zelf de pool beinvloed. Interpretatie van informatie was niet zo relevant, evident was dat er geen afvaller zou zijn.

Offline Castor_en_Pollux

• Forumlid
  • 1 die 2 is
« Reactie #116 Gepost op: 15-01-2005, 14:34:26 »
niks van aantrekken mieppie ;)...maar leuk is het niet... ::ohno::
Zolang het eigen voordeel maar gediend is, zijn we niet principieel.  ::ohno::  ;D

Offline Bakkertje

• Forumlid
« Reactie #117 Gepost op: 15-01-2005, 14:37:32 »
toevallig heb ik jouw topic niet eens gezien..laat staan dus gelezen...en daar ben ik erg blij om...want ik wil helemaal geen voorkennis hebben ::ohno::...dat anderen dat mss wel willen ..nou van mij mogen ze!

maar afijn jij baalt...mieppie baalt en haar wilde ik even een hart onder de riem steken....tja kan er niks anders van maken castor offe pollux  :P ::)

naja eigenlijk wel...ik had het goed en dat zonder voorkennis ;D
« Laatst bewerkt op: 15-01-2005, 14:40:56 door Bakkertje »
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Eurik

• winnaar pool TI 2005
  • Forumlid
« Reactie #118 Gepost op: 15-01-2005, 14:44:28 »
Het zijn maar 20 punten ;) Maar ik vind t niet leuk ::ohno::

Offline Castor_en_Pollux

• Forumlid
  • 1 die 2 is
« Reactie #119 Gepost op: 15-01-2005, 14:46:07 »
toevallig heb ik jouw topic niet eens gezien..laat staan dus gelezen...en daar ben ik erg blij om...want ik wil helemaal geen voorkennis hebben ::ohno::...dat anderen dat mss wel willen ..nou van mij mogen ze!
Ik weet niet wat je bedoelt. Ik had hier geen topic over. Highwaykind heeft een link opgenomen naar de website van WIDM.nl en hier stond het complete afleveringverslag.

maar afijn jij baalt...mieppie baalt en haar wilde ik even een hart onder de riem steken....tja kan er niks anders van maken castor offe pollux :P ::)
Waarom zou ik balen?

Castor_en_pollux, één tweeling.  ;D