Auteur Topic: WIDM Pool  (gelezen 126457 keer)

Offline San84

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM Pool
« Reactie #300 Gepost op: 15-02-2005, 19:54:11 »
Ik ben dit keer gestegen van 18 naar 8.  :) Mijn puntenaantal is gewoon gelijk gebleven...geen idee hoe ik dat weer voor elkaar krijg. Ik dacht dat ik Victoria als afvaller had (dat had ik in in ieder geval zo opgeschreven), maar ik zal wel een foutje hebben gemaakt. Het is namelijk wel eens meer dat als je even niet oplet en je scrollt met de muis dat dan ook je keuze veranderd.  :\'(
Verder maakt het ook niet uit hoor, want het is ook maar een spel. En nu valt het voor mij even goed uit, maar dat kan ook snel weer veranderen want ik heb al weken dezelfde winnaar en verliezer voorspeld. Dus als die eruit gaan, daal ik echt als een baksteen.

Offline Firefoot

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #301 Gepost op: 16-02-2005, 21:10:16 »
geen idee hoe ik dat weer voor elkaar krijg. Ik dacht dat ik Victoria als afvaller had (dat had ik in in ieder geval zo opgeschreven), maar ik zal wel een foutje hebben gemaakt.
Uh... Victoria is toch ook afgevallen... ::)
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline San84

• Forumlid
« Reactie #302 Gepost op: 16-02-2005, 21:40:48 »
Uh... Victoria is toch ook afgevallen... ::)

Jaja, maar dan kan het zijn dat ik de puntentelling (nog steeds) niet begrijp. ::schaam::  Als je iets(de afvaller) goed hebt voorspeld, krijg je er toch punten bij? Behalve dan wanneer je die persoon in eerdere afleveringen als winnaar/verliezer/mol hebt geselecteerd, want dan krijg je daar nog puntenaftrek voor. En ik heb Victoria in de vorige afleveringen niet als winnaar/verliezer/mol geselecteerd (of ik moet een foutje hebben gemaakt natuurlijk).

Daarom begrijp ik niet dat mijn puntenaantal gelijk is gebleven. 16 pnt erbij voor de goede voorspelling van de afvaller, maar dan zijn er nog 16 pnt ergens voor afgegaan. Zou best kunnen hoor, maar ik heb nog niet echt in de gaten waarvoor dan.

Offline Firefoot

• Forumlid
« Reactie #303 Gepost op: 16-02-2005, 21:57:55 »
Jaja, maar dan kan het zijn dat ik de puntentelling (nog steeds) niet begrijp. ::schaam::  Als je iets(de afvaller) goed hebt voorspeld, krijg je er toch punten bij? Behalve dan wanneer je die persoon in eerdere afleveringen als winnaar/verliezer/mol hebt geselecteerd, want dan krijg je daar nog puntenaftrek voor. En ik heb Victoria in de vorige afleveringen niet als winnaar/verliezer/mol geselecteerd (of ik moet een foutje hebben gemaakt natuurlijk).

Daarom begrijp ik niet dat mijn puntenaantal gelijk is gebleven. 16 pnt erbij voor de goede voorspelling van de afvaller, maar dan zijn er nog 16 pnt ergens voor afgegaan. Zou best kunnen hoor, maar ik heb nog niet echt in de gaten waarvoor dan.
Nee, je begint met 2000 punten... als je iets goed hebt hou je punten, als je iets fout heb verlies je punten... Dus je had Victoria goed als afvaller en dus ben je de 16 punten niet kwijtgeraakt. Je punten gaan nooit meer omhoog, alleen maar naar beneden bij fouten...

Stel dat je Victoria in een van de vorige afleveringen in winnaar/verliezer/Mol positie had gehad, dan had je ook 16 punten verloren (per aflevering dat je haar daar had neergezet).
« Laatst bewerkt op: 16-02-2005, 21:59:59 door Firefoot »

Offline San84

• Forumlid
« Reactie #304 Gepost op: 17-02-2005, 13:01:07 »
Nee, je begint met 2000 punten... als je iets goed hebt hou je punten, als je iets fout heb verlies je punten... Dus je had Victoria goed als afvaller en dus ben je de 16 punten niet kwijtgeraakt. Je punten gaan nooit meer omhoog, alleen maar naar beneden bij fouten...

Stel dat je Victoria in een van de vorige afleveringen in winnaar/verliezer/Mol positie had gehad, dan had je ook 16 punten verloren (per aflevering dat je haar daar had neergezet).

Oke, bedankt voor je uitleg!! Nu snap ik eindelijk (na zo'n beetje de helft van de serie ;) ) de puntentelling.

Offline Firefoot

• Forumlid
« Reactie #305 Gepost op: 17-02-2005, 18:47:25 »
Oke, bedankt voor je uitleg!! Nu snap ik eindelijk (na zo'n beetje de helft van de serie ;) ) de puntentelling.
Graag gedaan!

Offline Yvje

• Forumlid
  • Be heppie!! : )
« Reactie #306 Gepost op: 18-02-2005, 17:10:12 »
Ik sta nog steeds 40e, terwijl ik zowat niets goed heb ::)
Smiling isn't a crime..

Offline Eurik

• winnaar pool TI 2005
  • Forumlid
« Reactie #307 Gepost op: 18-02-2005, 18:01:33 »
Ik ben van 93e naar 45e gegaan :D

Offline elise is de mol

• Winnaar ER-pool 2003
  • Forumlid
« Reactie #308 Gepost op: 18-02-2005, 22:51:27 »
volgens mij heb ik nu voor het eerst de afvaller goed :D, en mijn mol, winnaar en verliezer zitten er nog in :D :D
"Fear of a name only increases fear of the thing itself." "Je jure solennellement que mes intentions sont mauvaises."

Offline Firefoot

• Forumlid
« Reactie #309 Gepost op: 18-02-2005, 23:03:15 »
M'n 3 finalisten zitten er (gelukkig) nog in... maar weer de afvaller fout! ::)

Offline Freek

• Forumlid
  • Delta Goodrem
« Reactie #310 Gepost op: 18-02-2005, 23:07:15 »
Ik had de verliezer en winnaar fout! jim en gijs :o Dus dat zullen dure punten worden! en dan heb ik dus ook de afvaller fout, want daar had ik yvon
Some light in your eyes...

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
« Reactie #311 Gepost op: 18-02-2005, 23:24:18 »
Afvaller fout, 1x mol fout, mijn verliezer naar huis ... de daling is ingezet ... en ik vermoed dat ik volgende week nog verder ga zakken.

Offline Kukai

• Forumlid
« Reactie #312 Gepost op: 18-02-2005, 23:35:14 »
idem, idem...
:(
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Eurik

• winnaar pool TI 2005
  • Forumlid
« Reactie #313 Gepost op: 18-02-2005, 23:40:19 »
Ik heb uitgeteld dat ik nu samen 68 punten kwijt ben en nu nog maar 1800 punten heb ::ohno::

Offline Test

• Realitynet.nl Administrator
« Reactie #314 Gepost op: 19-02-2005, 00:40:36 »
De pool is weer uitgerekend. Zowel Gijs als Jim als afvaller is goed gerekend. Dus de kans dat je een afvaller goed had deze week, was een stuk groter dan normaal. Zover het goede nieuws. ;D

Het slechte nieuws is dat er een paar mensen ongelooflijk gezakt zijn in de ranglijst. Dat is dan ook wel het grappige van dit systeem: je kan heel snel dalen, maar je kan ook heel snel stijgen. En dat laatste deden een paar mensen deze week gelukig ook. Maar ja, valt jou favoriet volgende week af, dan kan je volgende week net zo snel weer een stuk lager staan. >:D

Jullie kunnen weer stemmen voor aflvering 7. Veel succes!
Geniet nooit met mate...

Offline tureluurs

• Forumlid
« Reactie #315 Gepost op: 19-02-2005, 01:04:11 »
Wat grappig, van 50 naar 22 gestegen. Waarschijnlijk had ik lager gestaan als ik de afvaller (Sander) goed had gehad, want die heb ik in het begin heel vaak als verliezer of winnaar genoemd!

Offline Pierce_Brosnan

• Forumlid
« Reactie #316 Gepost op: 19-02-2005, 01:15:53 »
Vorige week:

Plaats: 80 (samen met nog 5 andere.)

Alleen afvaller fout. (Sander was Victoria)

1848 - 16 afvaller fout = 1832

Nu:

Plaats: 119 (samen met krajiceks)

Wederom afvaller fout (Sander was Gijs & Jim)
Winaar fout (Jim)

1832 - 14 afvaller fout = 1818
1818 - 104 winaar 6wekenlang fout = 1714

Alleen zou ik willen hoe julie bij 106 punten verlies komen en zo dus op 1712 komen.
Hebben julie 20 punten of 18 punten bij afl 3 iedereen die de winaar fout had de afgelopen weken. Want volgens mij hebben julie 20 punten en dus 10 kanidaten berekend in afl 3,terwijl dat 18 punten en 9 kanidaten moeten wezen.
In aflevering was het eerst 9 namelijk door ht vetrek van Gijs en toen die terug kwam was het 10,maar Roeland ging weer weg,dus weer 9.

20
20
20/18  ???
16
14
14

Het gaat me niet persee om die 2 punten (Dan had ik op 118 gestaan en die plaats heb ik eigelijk nu ook al omdat die nu niet bestaat.) maar julie hebben niet meer zo´n mooi lijstje (Waarom eigelijk niet ??) en moet ik die zelf bijhouden.
« Laatst bewerkt op: 19-02-2005, 01:23:02 door Pierce_Brosnan »

Offline Bakkertje

• Forumlid
« Reactie #317 Gepost op: 19-02-2005, 07:45:10 »
Och, zoals verwacht ben ik van plaats 27 ver, heel ver naar benden gekelderd...sta nu op plaatsje 185 :(

Keep my fingers crossed en hoop dat ik al die weken dan toch wel op de goede winnaar en verliezer zit :D
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Marloezzel

• Forumlid
« Reactie #318 Gepost op: 19-02-2005, 09:02:41 »
van plaats 50 naar 29 :D
ik had de afvaller fout....echt dom dat ik isabelle als afvaller in had gevuld want dat konhelemaal niet >:(
maar mijn winnaar, verliezer en m'n mol zitten er nog in dus :D

Offline Freek

• Forumlid
  • Delta Goodrem
« Reactie #319 Gepost op: 19-02-2005, 09:47:15 »
Owja ik ben gelukkig ook nog blijven staan op #369! Ik had als winnaar Jim, Verliezer Gijs en afvaller Yvon! Dus 3 hele fouten! ::oink::
Some light in your eyes...