Ik heb het eerste promotiefilmpje net opgenomen en heb opgeschreven wat ik zag:
Tien kandidaten die voor een vliegtuig worden toegesproken door Angela ("welkom in Australie"), Jim met Victoria ("Jezus, wat stel jij ook vragen, zeg"), Roeland in een biecht ("ik heb besloten om alles te liegen"), Angela ("vrienden"), twee figuren in het donker, Roeland in een helikopter, Gijs gevallen op het strand met Yvon, Marc-Marie ("even stoppen Isabelle") met Victoria, Gijs ("Je gaat mij nu verdenken?") en Sander ("Ja"), Gijs in helikopter?, Lottie met helmcamera, Jim ("vuur gemaakt"), Angela, iemand onder water, Marc-Marie in stuntvliegtuig, Jim kruipend door een onderaardse gang(!), Sander bestuurt een vrachtauto, Victoria, krokodil, Yvon, Yvonne met beschijvingsbord (Name: Yvonne van den Hurk, Date of birth 31 07 1958, Profession: Actress, .......), Yvon, Marc-Marie en Sander op het strand, Gijs, Isabelle, Victoria en Marc-Marie op het strand, Victoria alleen ("De mol weet natuurlijk precies welke tas ie mee moet nemen").
De achtergrondmuziek bij de promo heb ik niet thuis kunnen brengen.
Kunnen we hier iets mee? In de vorige twee series kwam de mol niet prominent in beeld in het eerste promotiefilmpje. Als dat dit jaar weer zo is, vallen Victoria, Roeland, Gijs, Marc-Marie en Yvonne wat mij betreft af als mol. Sander, Jim, en vooral de drie dames Yvon, Lottie en Isabelle waren redelijk low-profile in dit filmpje. Op basis van deze promo ben ik geneigd om Jim goed in de gaten te gaan houden al is die mollenhint bijna te mooi om waar te zijn.