Hehe.. heb het filmpje zelf nog niet aandachtig kunnen bekijken (zit nu op werk) dus ga het vanavond zeker nog even goed onder de loep nemen
Idd zou het goed kunnen dat het a-chronologisch is maar van veel beelden is denk ik sws lastig te duiden of het nu Australië of Bali was. Denk dat het meeste wel uit Australië komt sws om niet te veel weg te geven over wie er nog enige tijd inzit ja/ nee.
Wel grappig dat iemand in zijn paspoort idd juist krokodillen opgaf als iets waarvoor zij angst had (ik geloof Lottie?) - en Yvon noemde ´s nachts onderwater zijn als een van haar angsten. In het filmpje zie je wel iemand die duikt (maar is volgens mij overdag wel)
De temperatuur in de outback is overdag boven de 20 graden en in het noorden Darwin en Bali stabiel boven de dertig. In Adelaide is het winters koud(iets warmer als bij ons). In bijna alle fragmenten zijn de kandidaten warm gekleed.
De krokodillen soort lijkt in het promo de 'jumping crocodile'te zijn. Deze soort komt alleen in het noorden voor. De touristenattractie is het voeren van deze krokodillen door middel van een stok/hengel die boven de krokodil gehouden wordt. De krokodil springt dan spectaculair uit het water, soms in zijn volledige lengte. Voor zover ik weet wordt deze aktie niet op Bali gedaan. (zie plaatjes met een verhaal-relaxhoek)
Er komen geen krokodillen in midden- of zuid-australie voor. De krokodil is een koudbloedig dier die geen winterslaap houdt, het is daar dus domweg te koud voor een krokodil.
Een van de kandidaten lijkt in een bootje te zitten van waaruit de krokodil gevoerd wordt en lijkt iets in haar hand te hebben wat op een hengel/stok lijkt. Ook haar kleding zou bij dit klimaat passen.