Nieuws Volg ons ook op Twitter!
Dit vind ik erg dubieus. Jim is blij dat hij vuur heeft gemaakt. Angela kijkt daarna helemaal niet blij. De enige reden waarom Angela niet blij zou reageren is omdat Jim de mol is en hij heeft met dat vuur een opdracht laten lukken.Als de voice-over 'Tien' zegt zie je Sanders lippen in dit shot ook bewegen. Wat hij playbackt kan ik niet ontcijferen. Maar het is vast een hint. .
En dit is het leukste wat je kan bedenken?
2 dingen die mij opvallen:2. Dat wat Victoria zegt op het einde daar wordt een echo bij gebruikt. Bovendien lijkt haar stem te zijn verandert. (klinkt meer als Isabelle Brinkman)
Nieuwe theorie; er zit geen hint in de promo maar de hele promo is een mollenstreek; alle internet 'kandidaten' worden het bos in gestuurd omdat ze zoeken naar iets dat er niet is . Bravo mol!
Zou het kunnen dat ze het hebben over wat een van de andere kandidaten gezegd heeft ? ( De mol weet natuurlijk welke tassen ze mee moet nemen ) en dat er daarom ge?ood wordt ?
"Tas se (d)ie"
Dit vind ik erg dubieus. Jim is blij dat hij vuur heeft gemaakt. Angela kijkt daarna helemaal niet blij. De enige reden waarom Angela niet blij zou reageren is omdat Jim de mol is en hij heeft met dat vuur een opdracht laten lukken.
Wat je zegt Firefoot klopt! Angela kijkt zo "Gezellig" Op het vliegeveld! dat hij vuur heeft gemaakt is veel later in de serie!
Weet ik niet! misschien is er wel iets van waar!! ik wacht maar ff af
Veel later weet ik niet... ik zie zoveel stukjes op het strand dat ik vermoed dat daar minimaal ? opdracht in de eerste aflevering zich plaatsvindt. De tweede opdracht in de eerste aflevering heeft, vermoed ik, iets met krokodillen te maken...
En een BN'er laat zich natuurlijk geen 2 maal in dezelfde outfit filmen
Heeft iemand al een compleet lijstje van welke shots al wel en niet gezien zijn ( ik ben wel uitgetypt voor vandaag eigenlijk.. )
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
501 gasten en 5 vaste bezoekers