Nieuws Volg en like ons op Facebook!
Ik weet niet helemaal zeker of dit niet al ergens gepost is maar ik heb het hele weekend nauwelijks tijd gehad om alles te lezen maar er is 1 dingetje wat me opviel en wat ik zo in de gauwigheid nergens terug zie.Bij de introductie van aflevering 2 hoor je bij Isabelle wat geluidjes die er bij dezelfde beelden van aflevering 1 niet onder zaten.Het klinkt een beetje als computer schietgeluidjes en ook een beetje alsof je over hard ijs loopt of schaatst.Een paar salvo's, kan er verder niks van maken maar viel me wel op.
Bij aankomst in Lisse komen Yvon en Yvonne samen aan. Echter Yvon wordt steeds gefotografeerd terwijl dan Yvonne wordt aangekondigd. Blijkbaar heeft Yvon Jaspers de route nogmaals gelopen, want bij haar aankondiging loopt ze wel alleen.
Ik heb de aflevering net nog eens gekeken en zag plots een silhouet ofzo in het zand bij de uitleg van die sleutelopdracht. Van een lichaam. Ik heb het op pauze gezet en ben beter gaan kijken, en blijkt dat het hoofd zo'n beetje verborgen zit in dat blauwe vlak. Volgens mij zie ik er Sander in...
Ik wist dat ik toch een mollogo had moeten gebruiken met daarin enkel streepjes die aanduiden dat er een gezicht in zit! Sorry, ik vond het alleen zo overdreven de laatste tijd dat ik ook wel eens iets wou verzinnen.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
309 gasten en 3 vaste bezoekers