wat zei Jim in zijn videoboodschap: dat het lijkt of hij gewoon met 9 mollen op stap is. En wat lees ik nu in het dagboek van de mol :Ik dacht even dat ik door iedereen in de maling werd genomen en met negen mollen op stap was!
VERDACHT TOCH?!
maar ook verdacht misschien, de ton met voedsel die open ging, daar in lag duidlijk een blikje bier, MERK : VICTORIA
én :de dichtsbevolkste staat van Australië, VICTORIA belangrijkste wijnprovincies van Australië: VICTORIA
Great-VICTORIA is een halfwoestijn die zich uitstrekt over Centraal-Australië. Victoria de vroegere naam van australie.... ga zo maar door
dat gitaartje was ook wel aardig.
is Jim de enige 'muziekant'van het stel? volgensmij wel
de eerste muzikale aanwijzing te horen. Het betrof het nummer 'Never Say Goodbye' van Bon Jovi.
Bon jovi is misschien wel 1 van de bekendste artiesten met een russische naam/ achtergrond, net als VICTORIA....
(zin uit het nr: I pass my time with strangers
But this bottle´s my only friend - zou op Jim kunnen slaan gitaar/whiksey? of anders gewoon never say goodbye omdat de mol niet naar huis gestuurd zal worden
hehe
wat een mogelijkheden
Jim en Victoria zijn voor mij dus makelijk te verdenken
en die opmerking die zowel in dagboek staat als uitgesproken op tv door Jim, is toch wel erg verdacht
Suc6 2 all
www.yvetteleeft.tklegt victoria nou een steen neer, de steen waar gijs over valt...
als je goed kijkt lijkt het echt.