Ok. In het introfilmpje aan het begin van elke uizending zien we het volgende:
1 Gijs in helikopter (aflevering 2). Leuk detail: als hij zn hoofd draait zie je een pijl naar hem wijzen.
2 Isabelle in een canyon
3 Jim die een vuurtje stookt (voor zijn tent op een strand
4 Lottie onder water met duikpak
5 Marc-Marie in een vliegtuig dat een looping maakt
6 Roeland kruipend in een grot (aflevering 2)
7 Sander in een road-train vrachtwagen
8 Viktoria in een trein?
9 Yvon die een krokodil vangt
10 Yvonne in een winkelcentrum en op een politiebureau waar haar foto wordt genomen
Of dit filmpje nou elke uitzending hetzelfde is moeten we nog maar afwachten....
Ik denk dat we maar van een paar mensen met enige zekerheid/waarschijnlijkheid kunnen stellen dat hun filmpje uit een latere aflevering komt, er van uit gaande dat ze van het zuiden naar het noorden reizen. Ik dacht zoiets:
1) Gijs in een helicopter... kan overal zijn? Wel warme kleding aan.. misschien toch in Zuid-Australië, begin vd reis?
2) Isabelle met helm in canyon...lijkt ook op Zuid-Australië, maar niet zeker. Wel warme kleding aan (?)
3) Jim heeft vuur gemaakt... op een strand, ook warme kleding, waarschijnlijk ook in Zuid-Australië, begin vd reis?
4) Lottie aan het duiken... bij duiken denk ik aan Great Barrier Reef, Noord Oost Australië, lijkt me dus later.
5) Marc-Marie in een stuntvliegtuigje... kan overal zijn. Denk niet uit afl. 2 maar geen idee welke/waar dan wel.
6) Roeland in een grot... komt dus uit afl. 2
7) Sander in een road-train... Die rijden volgens mij dwars door Australië (Alice Springs-Darwin?). Iets latere afl. dus?
Victoria in een ??... Geen idee wat of waar dit is. Ze lijkt ergens uit te gaan springen...warme kleding (?)
9) Yvon bij de krokodillen... Lijkt me vrijwel zeker in Noord-Australië, luchtige kleding. Moet een latere afl. zijn.
10) Yvonne ondervraging/bord... Kan overal zijn. Kleding is me ook niet helemaal duidelijk, lijkt iets luchtiger....
Al bovenstaande klopt dan "kunnen" Lottie, Marc-Marie, Sander en Yvon niet afvallen voorlopig.
Het filmpje van Roeland en Gijs (?) komt uit aflevering twee, maar dat wil niet automatisch afzeggen dat er verder geen materiaal beschikbaar was.
De filmpjes van Isabelle, Jim, Victoria en Yvonne zijn gewoon té onduidelijk om er een conclusie aan te verbinden.
Maar ja, niets is wat het lijkt...