We kunnen ook kijken hoe waarschijnlijk het is dat opdrachten met veel of weinig mensen worden uitgevoerd, dus eerder of later in de serie voorkomen
1) Gijs in een helicopter... was volgens mij al duidelijk dat dat afl 2 zou zijn
2) Isabelle met helm in canyon...als het iets van paintball is, kan het met veel mensen, ziet er iig niet erg ingewikkeld uit om te regelen voor veel mensen.
3) Jim heeft vuur gemaakt... groot gebaar, lijkt in de richting van een groep mensen, niet tegen een stuk of twee mensen, denk dat het in afl 2 of 3 komt, aan het strand te zien
4) Lottie aan het duiken... lijkt me vrij duur, en niet goed te doen om zo'n opdracht met veel mensen te doen, lijkt later te komen.
5) Marc-Marie in een stuntvliegtuigje...het lijkt me dat ze zo'n opdracht pas doen als er nog maar weinig mensen zijn (ook duur) (denk aan utterly butterly in portugal)
6) Roeland in een grot... komt dus uit afl.2
7) Sander in een road-train... daar pas je ook niet met z'n 10-en in. Later dus denk ik. Dit is ook iets wat hij alleen doet, ze kunnen niet 10 mensen een individuele opdracht geven. Al kan er natuurlijk altijd 1 een andere taak hebben (rene die fietst voor de laserstraal, dick die terug mag peddelen)
Victoria in een ??... Geen idee wat of waar dit is. Ze lijkt ergens uit te gaan springen...als ze uit een vliegtuig springt, lijkt me dit ook later te komen.(denk aan parachutespringen bij finale portugal)
9) Yvon bij de krokodillen... vooral door idd de luchtige kleding lijkt me dit later te komen, maar ook omdat een opdracht met krokodillen met minder mensen gedaan wordt, anders wordt het gevaarlijk. (denk aan chandrika in de dierentuin)
10) Yvonne ondervraging/bord... kan met veel mensen, misschien ook nog handig om elkaar nog wat beter te leren kennen.
Lottie, Marc-Marie, Sander en Yvon lijken n.a.v. deze analyse voorlopig nog mee te doen.
Het filmpje van Roeland en Gijs (?) komt uit aflevering twee, maar dat wil niet automatisch zeggen dat er verder geen materiaal beschikbaar was.
De filmpjes van Isabelle, Jim, en Yvonne lijken van opdrachten waarbij er nog veel mensen mee kunnen doen.
Maar ja, niets is wat het lijkt...
afl 1 brengt veel teweeg in mijn lijstje, Lottie van winnares naar mol, Jim van mol naar afvaller.
Weet iemand wie er speculeerde over Lottie als mol? Kan het niet terugkijken en wil weten wie ik nu als winnaar kan nemen.