Nieuws Heb je onze activiteitenagenda al bekeken? In het infocenter, helemaal onderaan.
Totaal aantal stemmen: 43
Op basis van het intro van WIDM zullen Lotti en Isabelle waarschijnlijk in deze aflevering nog niet afvallen.Als deze aanname klopt zou het, in het geval van 2 afvallers, gaan om 2 mannen of 1 man en Yvon Jaspers.
De aflevering van vanavond speelt zich af rond Darwin.Met een tussen-stop van twee dagen in de bloedhitte vanDarwin, want er zijn al vijf kandidatennaar huis.
Zo mensen eerst maar even mijn afvallerstheorie door het toilet spoelenmomentje graagmet excuses aan een ieder die met mij mee is verdwaald maar wie nu de volgende afvaller wordt dat weet ik nog even niet hoor! Heb gelukkig nog een hele week om na te denken
Niet Gijs, want volgens andere berichten bereikt hij Bali nog.Verder wel twee afvallers, ook als je bedenkt dat er nu geen hulpmollen meer zullen zijn (volgens dagboek op .nl). Hierdoor geen extra vragen goed gerekend(die eigenlijk fout waren), en dus het percentage van goede antwoorden knalt naar beneden.Theorie is al eerder ergens genoemd, is dus niet mijn idee, maar ik sluit me er volledig bij aan!Dus ik ga voor Sander en... ik HOOP Isabelle.
van deze laatste vijf denk ik sander
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
492 gasten en 3 vaste bezoekers