Het misbruiken van mensen, in dit geval Mrs P, om informatie te krijgen van "deenigeechtemol" is beneden nivo.
Er is hier niemand misbruikt, slechts heb ik eea in twijfel getrokken en niet onterecht.
Achter nieuwkomer MissP had makkelijk een vriendenclubje kunnen zitten welke zich zeer zou vermaken wanneer users dagenlang zouden gaan speuren nav een niet controleerbare hint.
Een dergelijke twijfel is niet vriendelijk, maar imo terecht (bovendien onderbouwd), en met reden zoals eerder aangegeven.
Tegenover deenigeechte heb ik me wat onvriendelijk uitgelaten, en dat was zoals ik eerder aangaf om hem/haar een reactie te ontlokken icm het in twijfel trekken van de info van mrsP.
Ik heb me al gestoord aan het feit dat Mrs P zo werd belaagd en dat ook aangegeven. Als nu blijkt dat dat om een volstrekt opportunistische reden is gebeurd vind ik dat er grenzen worden overschreden.
Ik vind dat je hier onnodig een halszaak van maakt en de zaken nogal overdrijft met: "misbruikt" "belaagd" "beneden nivo" "grenzen worden overschreden" "volstrekt opportunistische reden" etc.
Verlies svp niet uit het oog dat dit een spelletje is.
Bovendien zou ik graag willen weten of dit inderdaad in overleg met de moderator is gebeurd.
Niet in overleg nee, uiteraard niet, maar ik heb hem wel via PM op de hoogte gesteld van mijn bedoeling, mede omdat men het van mij niet gewend is dat ik me op een dergelijke wijze kritisch opstel tov mede-users/mollen.