Gotcha, George heeft zelf toegegeven dat hij deenigeechtemol2002 was, tijdens die actuele reeks. En als onder iemand's naam "Erkend Insider" staat, kun je ervan op aan dat die identiteit is gecheckt bij IDTV. Probleem is, dat je aan de hints van deenigeechte nooit iets hebt.
Oh, en het is logisch dat DEE zich niet laat zien...
Sander is op wintersportvakantie
Goh, ja da's waar ook. Hij was idd actief aanwezig in de chat.
Maar George was dan ook wel heel speciaal.
Neemt niet weg dat hij wel privé mailtjes met mij uitwisselde (vanuit India als ik mij goed herinner), waarin hij uiteraard nooit heeft toegegevn de Mol te zijn.
Ik heb mij meermaals bij hem verontschuldigd indien zou blijken dat hij echt hoogtevrees had, omdat ik vanaf afl. 1 op dit forum van de daken heb geschreeuwd dat hij dit simuleerde. Waarschijnlijk was het feit dat ik me bij hem privé verontschuldigde, indien hij echt hoogtevrees zou hebben, wel de reden dat hij prive wou mailen. Ik heb de inhoud van onze mailgesprekken dan ook nooit volledig publiekelijk (op dit forum) vrijgegeven, wel flarden uit onze gesprekken. Maar zaken die hem meer of minder verdacht zouden maken heb ik steeds voor mezelf gehouden.
Hij was dan ook zeer voorzichtig om zich niet bloot te geven.
George ik hoop dat het jou momenteel zeer goed vergaat, maar eigenlijk twijfel ik daar helemaal niet aan.