Auteur Topic: Deenigeechtemol2005, kandi's en andere E.I.'s  (gelezen 135131 keer)

Offline dopey

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Deenigeechtemol2005, kandi's en andere E.I.'s
« Reactie #400 Gepost op: 23-02-2005, 14:11:33 »
Klinkt als zo'n irritant pratend knuffelbeestje.

::)

Maar ik begrijp wie je bedoelt hoor.  ;)

Het was lief bedoeld hoor !!    ::joehoe::
"Only thing to do is jump over the moon"

Offline Smee

• Forumlid
« Reactie #401 Gepost op: 23-02-2005, 14:54:33 »

[17:08] <limone> 13 ik zit al op Mm vanaf het begin
[17:09] <maud> 10ik ook
[17:09] <Bert> maar dan is alles wat ie doet 'mols'

Ik begrijp hier eigenlijk uit dat Bert (aka: DEE) zegt dat als je al vanaf het begin denkt dat iemand een mol is, je ook alles wat diegene doet als mols gaat (en kan)uitleggen.

Dus niet dat Bert vind dat MM zo veel molse dingen heeft gedaan.

Offline limone

• Forumlid
  • let love rule
« Reactie #402 Gepost op: 23-02-2005, 15:07:00 »
Het is maar net hoe je het interpreteert ja. Zoals jij dit interpreteert wel ja. En ja, dan is alles ook mols richting MM :)
I got that tunnel vision going through my  head

Offline Cosma

• Forumlid
« Reactie #403 Gepost op: 23-02-2005, 19:49:09 »

Ik begrijp hier eigenlijk uit dat Bert (aka: DEE) zegt dat als je al vanaf het begin denkt dat iemand een mol is, je ook alles wat diegene doet als mols gaat (en kan)uitleggen.

Dus niet dat Bert vind dat MM zo veel molse dingen heeft gedaan.

Hoe je het ook uitlegt, Bert=deenigeechte, dus indien MM dan zou hij niet van zichzelf vinden dat hij veel molse dingen heeft gedaan, danwel tegen Limone zeggen dat doordat zij al vanaf het begin MM verdenkt ze geen oog meer heeft voor de anderen oid.

Hoe dan ook komt het erop neer dat DEE ipv zoals met Jim (die hij zegt te verdenken, hoe vreemd ook gezien hij zelf DEE is) bij een verdenking tov MM zijn vraagtekens plaatst, indien MM de mol niet zou zijn, zou diegene het lekker zo laten imo.

Offline Carlijn_Mol

• Forumlid
« Reactie #404 Gepost op: 24-02-2005, 01:31:05 »
als de mol zich heel de week niet laat horen... is het sander... want ik had hier net gelezen dat hij op wintersport was! en ja dan ga je niet ff internette.. al is het niet me 1e mol maar ik geef hem een goede kans!!!

wie is de mol? INGE!

Offline Daedalus

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
« Reactie #405 Gepost op: 24-02-2005, 01:38:41 »
En als de mol niet Sander is, gaat-ie ook niet internetten, zodat Sander niet gelijk weggestreept wordt.
The British are not impressed.

Offline muldvarp

• Forumlid
« Reactie #406 Gepost op: 24-02-2005, 10:40:34 »
AJB!

btw: Bert veranderde zichzelf later als Ernie, en daarna als deenigeechtemol. Kreeg een auto-voice, dus was ook de echte!!

En als je het hele log wil lezen, dan staat die op blz. 18 van dit topic!!

::zwaai::

Heb dit idd even gelezen vooral dat stuk vanaf:
[17:08] <Limone> Ik zit al op MM vanaf het begin tot aan [17:09] <Bert> is jammer, ja Limone.

Hier gaat Firefoot verder over dat hij op Lottie zit en zo ook de verdere chatters tot aan Bert, als je dit een beetje uit elkaar haalt kun je ook lezen wat betreft verdachte Lottie: dit is jammer, wat betreft Limone op MM, JA limone, dus dat Limone op de goede mol zit.

Offline Rick.

• Forumlid
« Reactie #407 Gepost op: 24-02-2005, 12:22:04 »
Neem van mij aan: DEE gaat echt niet zeggen of limone wel of niet goed zit ;)

Offline limone

• Forumlid
  • let love rule
« Reactie #408 Gepost op: 24-02-2005, 12:41:50 »
Neem dat ook maar van mij aan, dat hij dat niet gaat zeggen (zou wel heel cool zijn,  >:D). Het is een beetje uit de context gehaald. Ik zei dat ik het jammer vond dat Jim telkens als hulpmol ingeschakeld werd en daarop gaf DEE antwoord dat dat ook jammer was.

Sorry dat ik jouw theorie om zeep help Muldvarp, maar het is echt niet zo gegaan!!

Ciao  ::zwaai::

Offline muldvarp

• Forumlid
« Reactie #409 Gepost op: 24-02-2005, 18:44:55 »
Neem dat ook maar van mij aan, dat hij dat niet gaat zeggen (zou wel heel cool zijn,  >:D). Het is een beetje uit de context gehaald. Ik zei dat ik het jammer vond dat Jim telkens als hulpmol ingeschakeld werd en daarop gaf DEE antwoord dat dat ook jammer was.

Sorry dat ik jouw theorie om zeep help Muldvarp, maar het is echt niet zo gegaan!!

Ciao  ::zwaai::

Ja jammer, het zou gekund hebben?  ::zwaai::

Offline Cosma

• Forumlid
« Reactie #410 Gepost op: 24-02-2005, 19:47:38 »
Heeft DEE toch een hint gegeven afgelopen week?

In het Sander-boekje topic suggereerd iemand dat in de komende aflevering mogelijk het boekje van Sander gestolen wordt, als dat zo blijkt te zijn, dan hebben we toch een hint gekregen.

Niet per sé van DEE, maar middels de productie omdat de hint is meegenomen in het zoekspel van zaterdag, iig zou ik er geen Sander=DEE aan willen verbinden, maar ofwel iemand van de productie zit erachter, ofwel toch Sander zelf, ofwel DEE was wel aanwezig (maar niet in beeld, danwel iemand handelde namens DEE, het boekje cq de inhoud is immers niet opgedoken), danwel is er toch een come-back van Gijs/Jim (wat eigenlijk ongeloofwaardig is maar ok).

Iig, mocht het zo zijn, dan is het wel een leuke hint geweest :)

Offline limone

• Forumlid
  • let love rule
« Reactie #411 Gepost op: 24-02-2005, 21:16:51 »
Heeft DEE toch een hint gegeven afgelopen week?

In het Sander-boekje topic suggereerd iemand dat in de komende aflevering mogelijk het boekje van Sander gestolen wordt, als dat zo blijkt te zijn, dan hebben we toch een hint gekregen.

Niet per sé van DEE, maar middels de productie omdat de hint is meegenomen in het zoekspel van zaterdag, iig zou ik er geen Sander=DEE aan willen verbinden, maar ofwel iemand van de productie zit erachter, ofwel toch Sander zelf, ofwel DEE was wel aanwezig (maar niet in beeld, danwel iemand handelde namens DEE, het boekje cq de inhoud is immers niet opgedoken), danwel is er toch een come-back van Gijs/Jim (wat eigenlijk ongeloofwaardig is maar ok).

Iig, mocht het zo zijn, dan is het wel een leuke hint geweest :)

Naar mijn weten is DEE helemaal niet online geweest, afgelopen week  :\'( Niet online, geen hint...

Offline Quuipo

• Forumlid
« Reactie #412 Gepost op: 24-02-2005, 22:49:30 »

da's mijn theorie  ;D

Offline Cosma

• Forumlid
« Reactie #413 Gepost op: 24-02-2005, 23:42:31 »
Naar mijn weten is DEE helemaal niet online geweest, afgelopen week  :\'( Niet online, geen hint...

Nee niet online, maar misschien wel een hint via dat zoekspel (het gestolen boekje van Sander) als verwijzing naar wat staat te gebeuren morgen. 

Offline Cosma

• Forumlid
« Reactie #414 Gepost op: 24-02-2005, 23:43:59 »

da's mijn theorie  ;D

Ah was u dat, mooie theorie, ik kan me er wel in vinden, waarom anders al die toestanden mbt dat boekje.

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #415 Gepost op: 25-02-2005, 12:11:46 »
als de mol zich heel de week niet laat horen... is het sander... want ik had hier net gelezen dat hij op wintersport was!
En als de mol niet Sander is, gaat-ie ook niet internetten, zodat Sander niet gelijk weggestreept wordt.
::ok:: ::ok::

Offline ceetje

• Forumlid
« Reactie #416 Gepost op: 25-02-2005, 13:41:03 »
hij/zij was er daarnet, DEE, maar volgens mij maar heeeel even. Of kijk je nu soms mee? ;) Dag DEE! ::zwaai::

Offline Lodewijk14e

• Forumlid
  • Talpaphaga fuscus
« Reactie #417 Gepost op: 25-02-2005, 15:14:58 »
DEE is wel degelijk nu en dan on-line, zoals idd vanmiddag maar daarvoor ook dinsdag al. Het vreemde/vervelende/jammerlijke is dat hij/zij nooit meer een boodschap achterlaat.

Die wintersport van Sander als excuus geloof ik niet in.

Kom op DEE!!!

We doen dit allemaal voor jou hoor.
Af en toe een klein berichtje is wel het minste wat je terug kan doen.

Of hebben we een beetje last van sterallures?

Ik heb het ook wel eens mis,...

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #418 Gepost op: 25-02-2005, 15:35:43 »
Hallo zeg, dee is niks verplicht. Je mag al blij zijn dat ie hier gepost heeft...  :-\\

Offline Cosma

• Forumlid
« Reactie #419 Gepost op: 25-02-2005, 18:24:56 »
De hint is misschien al gegeven toch?