Tja
U vroeg mij wat ik zag dus ik zeg, dat lijkt wel daarop
Heb niet gezegd dat ik er in geloofde
Ik weet nog dat we vorig jaar enorm speculeerden over wie er toch onder die muts verborgen zat, Ron of Elise, en dat er sws erg veel gezien werd in de plaatjes op de .nl site waar achteraf erg weinig in bleek te zitten
For the record ook maar even hier dan, staat ook in andere topic over hints in de serie: Misschien een goed idee om even in te duiken in wat de stad Lisse / Keukenhof miss voor betekenis heeft gezien deze tekst:
De eerste kennismaking van de kandidaten is op het Landgoed Keukenhof in Lisse. Het landgoed is gebouwd op de oude strandwallen en de daartussen gelegen veenweide gebieden. Het totale landgoed omvat ca 220 ha grondgebied. Oorspronkelijk gesticht als groot woonhuis in 1641 door de heer Adriaen Martensz. Block, die zijn kapitaal vergaard had als Commandeur der Verenigde Oost-Indische Compagnie.
In 1861/62 werd het huis door de familie Van Pallandt verbouwd tot zijn huidige verschijningsvorm, naar een ontwerp van de architect Saraber. In 1857, is de Engelse landschapsstijl ingevoerd naar ontwerp van de heren J.D. en L.F. Zocher.