Ik heb de bio's gelezen en het viel me op dat er bij 1 maar een typfout inzit en dat is bij Marc-Marie. Er staat:
In 2000 volgt de Pall Mall export prijs, waarin hij naast zijn hunor, charme en timing wordt geroemd om zijn oorspronkelijkheid en prachtige zangstem.
Dit moet HUMOR zijn, met een M. De M van Mol?? Eerlijk gezegd gaat mijn voorgevoel uit naar Marc-Marie. Echt een typetje om mol te zijn.
Ja, zo kan ik het ook he!
Yvon Jaspers
Yvon Jaspers, geboren op 20 maart 1973 in Boxtel, studeerde aan de theaterschool in Eindhoven en volgde diverse media cursussen. Bij het grote publiek werd zij bekend door haar presentatie van het jeugdprogramma Klokhuis en haar rol in Rozengeur en Wodkalime .
Victoria Koblenko
Victoria Koblenko werd op 19 december 1980 in de Oekraïne geboren. In 1994 verhuisde zij naar Nederland. Tijdens haar Gymnasium werkte zij mee aan verschillende commercials, waaronder Libertel , Dommelsch , Coca-cola en Bel Company .
Gijs Staverman
Gijs Staverman, geboren op 23 maart 1966 te Alkmaar, startte zijn carrière als DJ in 1979 bij de lokale ziekenomroep. Het serieuze werk begon in 1991 toen hij zijn intrede deed bij Veronica FM. Hier presenteerde hij onder andere O wat een nacht , Ook goedemorgen en de Mega Top 50 . Al snel werden ook de eerste stappen in televisieland gezet met de presentatie van de Nederlandse Top 40 .
Marc-Marie Huijbregts
Marc-Marie Huijbregts studeert na de HAVO nog even personeelswerk in Breda. Al snel besluit hij zijn studie te laten voor wat het is en solliciteert op goed geluk bij de musical Company . Na twee audities wordt hij aangenomen en maakt Marc-Marie zijn debuut in het Nieuwe de la Mar Theater in Amsterdam.
De typvrouwen (of mannen, weet ik veel) van widm.nl weten bij Yvon, Marc-Marie, Victoria en Gijs niet meer precies dat je eerst een leesteken doet, dan een spatie en dan weer verdergaat met tikken. Bij Victoria en Gijs wordt deze fout meer dan een keer gemaakt, bij Yvon alleen bij de slotzin en bij Marc-Marie alleen in het stukje zelf.
Ik denk dat dit een dood spoor is.
.