poehee even 16 blz doorwerken op een oude computer... valt niet mee
Die ogen lijken mij niet menselijk. Ze zijn namelijk helemaal rond (bij mensen zie je nooit de hele ronding van de ogen ivm oogleden etc) en de pupil is ook heel groot. Het lijken mij ogen van een uil of roofvogel. Dat zou mooi passen bij al die eagle - aanwijzingen.
In het begin van deze topic is wat gesproken over de foto's van de kandidaten op de site, voor de deur van het kasteel (ik heb overigens gemist wat er met die deur was, want dit is het enige topic dat ik lees). Daarin zou je ook een volgorde kunnen ontdekken: aan de achtergrond kan je zien waar ze ongeveer genomen zijn. Geen een is vanuit dezelfde positie gemaakt, ze verschuiven allemaal iets. Misschien een volgorde?
Van links naar rechts (volgens mij, zijn niet allemaal even duidelijk)
1. Victoria -> lijkt helemaal links op het bordes te staan, je ziet de linkerhoek van de muur en daarachter een struik ofzo. Dit klopt met de foto van het kasteel
2. Yvonne H -> links van haar zie je nog net een raam met tralies, dat moet het linkerraam zijn (je ziet nog net een klein stukje van de stenen naast de deur)
3. Yvon J -> je ziet bij haar rechts de stenen die de deurpost vormen.
4. Lottie -> Je ziet de deur net rechts in beeld verschijnen
5. Isabelle -> Staat al redelijk recht voor de deur
6. Marc Marie -> Staat iets meer naar rechts voor de deur
7. Sander -> Staat nog meer naar rechts ( je ziet de deur links nog in beeld)
8. Roeland -> Links zijn nog net de stenen van de deurpost in beeld
9. Jim -> rechts zie je net het raam met de tralies in beeld
10. Gijs -> Die is moeilijk te plaatsen, je ziet rechts van hem een gewone muur, links een groen struikje ofzo. Het zou kunnen dat hij voor het bordes staat met het rechter struikje in beeld, en het rechter raam net niet meer in beeld. Dan zou hij uiterst rechts staan.
Naast deze foto's staan stukken van die infoborden afgebeeld, ook hierin zou je een volgorde kunnen zien, van boven naar beneden:
Als je van boven naar beneden op volgorde zet bij wie wat zichtbaar is daarop (dus bovenaan degene met het bord waar van bovenaf aan het meest zichtbaar is, onderaan degene waarvan je het meest lage gedeelte kan zien).
1. Yvon J / Gijs (evenveel ongeveer)
2. Marc Marie
3. Lottie
4. Sander
5. Isabelle / Jim
6. Roeland
7. Victoria
8. Yvonne H
Ik kan hier niet zoveel mee, maar wie weet zien jullie hier wel allerlei theorieen in!