Het duizeld me een beetje, de theorie betekent dus dat we aan de hand van de lijstjes de afgelopen twee afvallers met terugwerkende kracht hadden kunnen verklaren maar dat we er geen enkele garantie voor de toekomst aan kunnen verbinden voor wat betreft het verloop van het spel.
Nee, de theorie betekent dat we aan de hand van de volgorde die al voor aanvang op WIDM.nl te zien was, de afvallers hadden kúnnen voorspellen, mits we zo slim waren geweest deze theorie te bedenken.
Het leuke van die theorieën is dat ze nooit garantie voor de toekomst geven, en dat wanneer de toekomst toch de theorie gaat bewijzen je pas weet dat je theorie juist was
Nu ik eens een theorie bedacht heb, ga ik er natuurlijk ook helemaal voor
Dus ik heb hem verder uitgewerkt.
Helaas kom ik op 2 versies omdat je op een gegeven moment niet meer in het rijtje uitkomt en weer terug moet tellen, de vraag is dan tel je de bovenste of onderste dan dubbel (dus heen en terug) of niet.
In ieder geval wijst het ene rijtje mijn mol, en het andere rijtje mijn reservemol aan, dus da's al heel hoopvol
De eerste 6 afvallers zouden duidelijk zijn :
1. Gijs
2. Roeland
3. Yvonne
4. Victoria
5. Sander
6. Gijs
Dan : mogelijkheid bij dubbel tellen :
7. Yvon
8. Lottie
9. Marc-Marie (verliezer)
10.Isabelle (winnaar)
11.Jim (blijft over dus mol)
mogelijkheid bij niet dubbel maar gewoon heen en weer doortellen:
7. Marc-Marie
8. Yvon
9. Isabelle (verliezer)
10.Jim (winnaar)
11.Lottie (blijft over dus mol)
Voor diegenen die er niks van snappen even nog de volgorde, dit is dus de volgorde die eerst op WIDM.nl te zien was (inmiddels veranderd).
Lottie
Roeland
Yvon
Sander
Victoria
Marc-Marie
Yvonne
Jim
Isabelle
Gijs
Tel voor de 1e afvaller 1 van onder, 2e afvaller 2e van boven, 3e afvaller 3e van onder enzovoort. Streep afvallers weg. Plaats na afvallen Yvonne Gijs terug (terug in het spel). De 4e wordt nu Victoria (4e van boven), 5e Sander (5e van onder), 6e Gijs (6e van boven).
Problemen zijn er natuurlijk ook : er wordt geen rekening meer gehouden met eventuele terugkomers, en de volgorde op WIDM.nl is inmiddels veranderd (alfabetisch gezet), wat betekent dat.
Enfin, de toekomst zal uitwijzen of er uberhaupt leven in deze theorie zit, of dat het allemaal maar onzin is
Als Victoria niet afvalt komende vrijdag weten we in ieder geval al veel meer (dan kan ie in de prullenbak).