Heb hier nog even over nagedacht
Als de theorie van de maan etc klopt dan is dit wel heel vreemd, want in dat geval krijg je het volgende rijtje:
Maan 05gr Kreeft 56'45" 28gr N 14'
Mercurius 23gr Steenbok 20'49" 23gr S 23'
Venus 05gr Boogschutter 58'55" 17gr S 43'
Mars 03gr Ram 31'28" 01gr N 13'
Jupiter 19gr Vissen 39'03" 05gr S 10'
Saturnus 16gr Boogschutter 44'02" 21gr S 18'
Uranus 24gr Boogschutter 19'07" 23gr S 26'
Neptunus 06gr Steenbok 09'21" 22gr S 17'
Pluto 09gr Schorpioen 43'07 00gr N 42'
Node 15gr Ram 38'05" 06gr N 00'
Node kan ook Cheiron zijn.
Gesteld dat dat klopt bevreemdt me eea. Jupiter heeft een omlooptijd als ik me niet vergis (heb dit op een blauwe maandag als hobby gedaan en ben er een beetje uit
)van ong
een jaar (ie doorloopt 1 teken in ongeveer 1 jaar). Bijna geen van de kandidaten heeft 12 jaar tijdsverschil (miss Victoria vs MM en Gijs 39 vs 23, meer dus zelfs). Dus mi kan alleen Sander Jupiter in Vissen hebben (aangezien hij en ik twee weken schelen weet ik dat uit mijn hoofd
En dat heeft hij dus idd ook). Maar dan kan hij nooit van zijn leven Saturnus in Boogschutter hebben
(staat idd in Kreeft net als bij mij).
Ook de positie van Neptunus en Pluto bevreemden mij - Pluto kan mi voor géén van de kandidaten in Schorpioen staan (de jongste is Victoria en die heeft hem nog in Weegschaal - één teken ervoor dus) dus genoemde gebeurtenis zou dan hetzij 'jonger' (recenter) hetzij veel ouder moeten zijn (en dan hebben we het over een omlooptijd van Pluto, ouder, dus wrsch twee eeuwen geleden!).
Een overzichtje van het huizensysteem (cuspen ed) van de geboortehoroscoop kan het ook niet zijn want in dat geval staan de tekens in oplopende volgorde (ie ram, stier, tweeling, kreeft etc) met mogelijk dat hier en daar een huis over geslagen wordt als het huis breder is dan 1 teken- maar tenzij ze dit hele plaatje hebben omgegooid is dat niet mogelijk