Jim terug?
Ik heb net de test gemaakt op wieisdemol.nl, en een paar dingen vielen mij op: (volgens mij is dit nog niet gepost, maar anders: sorry)
Vraag: Werd de polaroid van de mol goedgekeurd door Angela? Ja of Nee.
Dit is maf. Met de polaroid bedoelen ze degene die hem gemaakt heeft (want de polaroid van Jim, waar MM opstond, verdween). Het gekke is dat alle polaroids werden goedgekeurd door Angela, behalve die Jim had gemaakt. Dus je vult hier alleen NEE in als je JIm als mol hebt. Maar die ligt er uit, dus dat antwoord slaat nergens meer op. Jim staat ook niet meer tussen de personen genoemd uit wie je kan kiezen.
Vraag: Wat keek de mol op goat island Tv? Antwoord: Film, documentaire, programma of niet.
Weer hetzelfde: alleen Jim heeft niet gekeken, dus als je hem als mol hebt vul je dit in. Maar hij ligt eruit!
Erg raar, waarom zitten deze antwoorden er nog tussen, gewoon als extra mogelijkheid om een vraag fout te beantwoorden? Of komt jim misschien nog terug (maar dan zou hij misschien ook tussen de mogelijkheden moeten staan, of zou dat teveel opvallen. gijs hadden ze toen ook weggehaald).