ja ik hoorde het idd ook! Maar ik dacht rond de 9 minuten, maar het zal wel vaker voorkomen. Een soort computergeluidje, heel maf. Ik zou ook niet weten wat je ermee moet...
En over dat beruchte hintsfilmpje, denk ik dat we idd moeten kijken naar wat de mol daar deed, en dat doortrekken naar deze serie: (sommige dingen zijn al gezegd door anderen, maar even op een rijtje:)
als de slipopdracht ernaar zou verwijzen dat de mol een cursus heeft gehad in iets, dan zouden we na moeten gaan wie van de overgebleven kandidaten ergens een cursus in gehad zou kunnen hebben, wat in het spel van toepassing zou zijn.
Dat kan zijn:
Vrachtwagentje rijden -> MM en Lottie
Duiken -> Lottie (maar ze had haar brevet al) of Yvon (leren panieken, net doen alsof het niet lukt?)
Verder kan ik even niets meer bedenken waar je bepaalde vaardigheden voor aan zou kunnen leren. Iemand nog andere ideeen?
De eigenschappen-opdracht waarin Elise verwarring zaaide (over wie verwarrend zou zijn ) kan slaan op MM die ook zelf eigenschappen veranderde. En op Lottie, die niet zo heel logisch de eigenschappen aan de personen koppelde, zodat de overige kandi's niet logischerwijs de eigenschappen af konden leiden (wat MM dus weer wel deed).
De bel opdracht: daar heeft Elise niet zo veel gedaan, want ze heeft gewoon de fout van Ron overgenomen. DIt kan erop duiden dat de mol niet altijd iets hoeft te doen, omdat ook andere kandidaten het kunnen verprutsen (moedwillig of per ongeluk). De grootste bel-opdracht was hier de links-rechts opdracht, en in mindere mate ook de fietsopdracht. Het zou erop kunnen duiden dat de mol in een van deze opdrachten niet heeft gesaboteerd, omdat andere kandidaten dat al voor hem hebben gedaan. Yvon heeft bij de L-R opdracht behoorlijk lopen klooien met verwarring, chaos, halve info etc dus dan zou zij als mol afvallen (mocht je dit aannemen dan he). Lottie heeft niet alles helemaal ok gedaan maar volgens mij niet bewust gesaboteerd, net zo min als MM en Isabelle. Bij de fietsopdracht heeft ook Yvon weer voor veel verwarring gezorgd, Isabelle in iets mindere mate kreeg ik de indruk. Lottie en MM heb ik niet bewust zien klooien ermee.
Als ik dit koppel denk ik dat MM of Lottie de mol zou kunnen zijn. (ALs dit de bedoeling zou zijn van dat filmpje he).