Hebben we het wel over dezelfde foto? Ik heb het dus over de foto die geplaatst is door opa. Ik heb de foto samen met een photoshopper bewerkt en ben tot de conclusie gekomen dat het precies past, ook aan de ruimte tussen de ogen te zien. Ik snap niet hoe je eraan komt dat de pupillen voor de helft kleiner zijn want het is toch duidelijk te zien dat de pupillen precies in de foto op de goeie plek vallen
We hebben het over dezelfde foto, de pupillen op het bewerkte deel zijn even groot als het gehele oog van de foto erachter.
(ik bedoel, in het grijze gedeelte zie je een pupil, en daaromheen het blauw van het oog, dit gelegd over het plaatje is de pupil van het grijze bewerkte deel even groot als het gehele inner-oog van de foto erachter, en dat klopt dus niet, het oog op het grijze plaatje is groter dan alleen de donkere iris.
plaats anders eens het plaatje van de hints site (die in kleur) over de 'gevonden foto', dan zie je wat ik bedoelConclusie: er is dus wel een foto gevonden, en ik zaai geen verwarring met opzet dus om het flauw te noemen vind ik een beetje vaag.
Ik vind het flauw te zeggen gevonden (maar niets prijsgeven) boevndien klopt het niet.
Als je echt een mooie hint hebt kun je die toch delen, waarom die geheimzinnigheid?
Hoe dan ook, komt niet overeen al lijkt het wel zo, maar om bij het ene oog slechts de pupil te leggen over het gehele oog van het andere
plaatje is geen match, kijk nog maar eens goed.