in het dagboek van de mol staat iets van "hij(oeps)..."
is dit een duidelijk hint van dat een vrouw de mol is ? of is het een mollestreek van MM om ons zo tegen het einde nog op een dwaalspoor te brengen ??
Ik denk dat het slaat op het liefje van Yvon, Pieter.
Yvon zou hem nooit willen missen en mist hem nu wel. Ze was ook erg moe. Eigenlijk had ze bijna net zo graag in Isabelle's schoenen gestaan (naar huis dus) en daar had hij (Pieter dus) wel raad mee geweten. Maar ja ze blijft nog even
Het kan vanuit elk standpunt geschreven zijn. Vanuit Yvon zelf, die hiermee toegeeft hem wel heel erg te missen, vanuit Lottie omdat zij haar dit ontlokte, en natuurlijk ook wel vanuit MM omdat de mol gewoon alles weet wat er omgaat
Nou ja misschien heb ik het wel helemaal mis, maar het kwam meteen bij me op en het is op die manier eigenlijk best logisch, want als het op MM zou slaan begrijp ik die hele zin eigenlijk niet.
Bovendien, en dit is veel belangrijker eigenlijk, zou het kunnen aangeven dat in die rare vraag van Lottie een kei van een hint verborgen zit, en dat het daarom nog eens terugkomt in het dagboek.
(10 CC, I'm not in love - de mol heeft geen liefje?)