Goeie theorie, inderdaad. Netjes uitgezocht. Maar als ze Bullet the blue sky laten horen om aan te geven dat Marc-Marie de mol is, dan haak ik af. Dat is me dan echt te simpel...
Ben ik 't helemaal mee eens! Echt heel mooi gevonden, maar om dat nummer te laten horen is gewoonweg té simpel. En we weten allemaal van andere jaren dat die muzikale hints nooit simpel zijn.
Dat zullen ze zeker nooit doen, hoogstens is er een link te leggen. Iets van Pink Floyd of ELO bijv.
Dat zou wel goed kunnen natuurlijk. Maar als dat hun bedoeling is en ze hebben nu hier gelezen dat iemand al op de oplossing is gekomen nog voordat de muzikale aanwijzing ook daadwerkelijk is uitgezonden, zullen ze hoogstwaarschijnlijk met spoed nog iets nieuws gaan verzinnen. Anders zijn we er wel heel snel uit namelijk.
Ik ben aan het werk dan... maar vermoedelijk komt de aanwijzing hier ook nog wel langs (en misschien net als het interview met Sander ook nog wel als MP3tje).
Gaan we zeker proberen ja!
En bovendien komen de hints zelf (dus niet 't gesprek met de afvaller of Angela) denk ik ook op de
site van Schiffers.fm te staan.