Auteur Topic: Interview Sander de Heer op 3FM  (gelezen 6975 keer)

Offline Castor_en_Pollux

• Forumlid
  • 1 die 2 is
Re: Interview Sander de Heer op 3FM
« Reactie #20 Gepost op: 18-01-2005, 22:37:52 »
Op de Trans Australian, Ghan, Overland. Maar de laatste zal wel iets frequenter gaan.
 ;D

Offline muldvarp

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #21 Gepost op: 20-01-2005, 08:56:14 »
Nadat Sander gezegd heeft dat de opnames in juli/aug. zijn opgenomen, zegt hij; het begint in Adelaide (kutstad) enz. en dan "heel Australie door!!!" en begint dan vlug met "maar daar kan ik natuurlijk niets over zeggen (of zoiets) waar ik allemaal geweest ben" dan zou hij zich kunnen verraden en vervolgens weer "daarna met de HELE karavaan naar Bali in Indonesie. DE HELE KARAVAAN? 

Verspreekt hij zich hier weer, blijft hij er dus wel wat langer in of zelfs tot het einde?

Offline Impry_

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Weet je wie de mol is? Ik niet :)
« Reactie #22 Gepost op: 20-01-2005, 08:57:37 »
Nadat Sander gezegd heeft dat de opnames in juli/aug. zijn opgenomen, zegt hij; het begint in Adelaide (kutstad) enz. en dan "heel Australie door!!!" en begint dan vlug met "maar daar kan ik natuurlijk niets over zeggen (of zoiets) waar ik allemaal geweest ben" dan zou hij zich kunnen verraden en vervolgens weer "daarna met de HELE karavaan naar Bali in Indonesie. DE HELE KARAVAAN? 

Verspreekt hij zich hier weer, blijft hij er dus wel wat langer in of zelfs tot het einde?

Ik denk dat hij alle cameraploegen en andere crew bedoelt met de Hele karavaan.
|| Impry || Joost Schouten ||

Offline muldvarp

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #23 Gepost op: 20-01-2005, 09:06:22 »
weet je dat zeker?

Offline Eirc

• Forumlid
  • de lokroep roept
« Reactie #24 Gepost op: 20-01-2005, 09:08:55 »

Dat denk ik ook

Mogelijk dat de kandidaten ook in australie zijn gebleven om een bepaalde rol/functie in de finale te spelen.
Maar dat lijkt me niet logisch als je kijkt naar de bezuinigingen (bovendien is dit in het verleden ook nooit gebeurd).
I'm Not Sure, Who's Fooling Who Here...

Offline Kukai

• Forumlid
« Reactie #25 Gepost op: 20-01-2005, 09:14:35 »
Op de Trans Australian, Ghan, Overland. Maar de laatste zal wel iets frequenter gaan.
 ;D

Nee, ik kwam met de Ghan, en ik ging verder met de indian pacific (naar Perth)
:D
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”