Auteur Topic: Aflevering 1  (gelezen 61069 keer)

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Aflevering 1
« Gepost op: 14-01-2005, 20:23:47 »
In dit topic kun je alles kwijt over de eerste aflevering, die binnen nu en 'n paar minuten gaat beginnen.  :)

Offline Zarathustra

• Forumlid
  • Also.......
Re: Aflevering 1
« Reactie #1 Gepost op: 14-01-2005, 20:27:36 »
Aflevering 1 wordt herhaald op 21 januari a.s. om 10:00 's ochtens!  ;D 8) :-X
Iemand is altijd de wijste... Waarom ben ik dat dan nooit?

Offline BodyBagGirl

• Forumlid
  • Giger RuleZ
« Reactie #2 Gepost op: 14-01-2005, 20:50:38 »
Jaaaaaaaa... ff snel naar mijn computer gerent!!!
GEORGE!!! I still love him  ::bravo:: ::bravo:: :D

Greetz BodyBagGirl
Ps. Laten we ook een muziek topic openen... ik hoorde al de Aphix Twin voorbij komen...
If you don't believe me... I will tell you another lie...

Offline bertha531

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #3 Gepost op: 14-01-2005, 21:01:48 »
Leuke aflevering! Beetje traag wel, maar voor een eerste aflevering erg goed.  ::ok::

Ik denk nu dat Victoria de mol is, want je toen ze net die kamer binnenkwam bij het voorstellen vroeg iemand: 'ben jij de mol?' en toen hoorde ik heel zacht haar zeggen: 'ja.'

dus.  ::regenboog:: ::regenboog::  ::regenboog::

Die proef met die teller is ook wel grappig, aldoor met 500 omhoog, dus het heeft totaal geen zin om niet 'pot' te zeggen, want als je dat niet doet kun je het geld alleen maar kwijt raken. Leuk bedacht! Komt mss in de laatste aflevering wel weer terug.
Voor ons wel veel makkelijker te ontdekken met zo'n lijstje ernaast dan voor de kandidaten, maarja.  :)

Ik heb er weer helemaal zin in!  ::ok:: ::ok::

Offline Art

• Forumlid
« Reactie #4 Gepost op: 14-01-2005, 21:22:33 »
Leuke aflevering. :) Leuke twist ook op het einde. Ik dacht dat Lottie eruit zou gaan, gelukkig voor haar mag ze blijven. Anders was het wel erg geweest, 36 uur reizen om een test te maken en daarna weer 36 uur terug te moeten reizen.

Wie is de Mol is terug! Jippie.  ::love::
Nog even niks.

Offline Eirc

• Forumlid
  • de lokroep roept
« Reactie #5 Gepost op: 14-01-2005, 21:24:07 »
Whoehoe, de aftrap was  ::bravo::
I'm Not Sure, Who's Fooling Who Here...

Offline Klemen10

• Forumlid
« Reactie #6 Gepost op: 14-01-2005, 21:26:40 »

Die proef met die teller is ook wel grappig, aldoor met 500 omhoog, dus het heeft totaal geen zin om niet 'pot' te zeggen, want als je dat niet doet kun je het geld alleen maar kwijt raken.

Dat klopt niet wat je zegt. Want ipv 500, win je dan 1000, dus in totaal 1500!

Offline Robbieazerty

• Forumlid
« Reactie #7 Gepost op: 14-01-2005, 21:28:24 »
Die proef met die teller is ook wel grappig, aldoor met 500 omhoog, dus het heeft totaal geen zin om niet 'pot' te zeggen, want als je dat niet doet kun je het geld alleen maar kwijt raken.
Ik volg het niet helemaal? Het is toch zoals bij de zwakste schakel (alleen wordt daar het bedrag steeds met een groter getal verhoogd)

Maar Roeland had de opdracht door. Gewoon liegen en blijven liegen en zo al het geld binnenrijven.

Ik vond het een goede aflevering trouwens. Gelukkig geen domme Celebrity Mole taferelen!  ::ok::

Offline Sjoois

• Forumlid
  • Ja ja, het is mij... Sjoois!
« Reactie #8 Gepost op: 14-01-2005, 21:28:59 »
Vind het echt superspannend. Moet ff nadenken over wat ik allemaal heb gezien en het morgen nogmaals bekijken.

Maar voor nu is de meest voorkomende gedachte over de eerste aflevering:

GEORGE!

::love::
It is not our abilities that show us what we really are, it is our choices...

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #9 Gepost op: 14-01-2005, 21:30:53 »
Leuke aflevering! Beetje traag wel, maar voor een eerste aflevering erg goed. ::ok::

Dat had ik ook ja! Maar ik denk dat alle afleveringen trager gaan worden dan we gewend zijn, omdat er minder opdrachten per aflevering.  :-\\

Maar verder leuk! Leuk dat de oud-kandidaten er waren!  ::ok::  George!  ::love::

Verder was die lieg-opdracht eik heel simpel verzonnen, maar toch leuk. Ik begrijp niet dat nog meer kandidaten beide antwoorden logen of juist de waarheid vertelden. Dan zouden ze pas liegen! Liegen over 't liegen.  ;)  En zo zou er meer geld in de pot zijn gekomen. Maar dat had alleen Roeland door. Voorlopig daarom voor mij niet de mol.  ::ohno::

Bij de rest twijfel ik nog enorm. Ik ga niet uit van Yvon of Gijs als mol, omdat die te verdacht proberen over te komen. Maar verder heb ik echt geen idee. Maar hopelijk brengen alle theorien, die we hier gaan verzinnen, deze week meer duidelijkheid en weet ik beter wat ik moet stemmen in de pool.  ;)
« Laatst bewerkt op: 14-01-2005, 21:34:25 door Han13 »

Offline Milk

• Forumlid
  • Vacht up!
« Reactie #10 Gepost op: 14-01-2005, 21:35:53 »
Leuke aflevering. :) Leuke twist ook op het einde. Ik dacht dat Lottie eruit zou gaan, gelukkig voor haar mag ze blijven. Anders was het wel erg geweest, 36 uur reizen om een test te maken en daarna weer 36 uur terug te moeten reizen.

Wie is de Mol is terug! Jippie.  ::love::

Lottie kon er nooit uit, want ze waren niet wezen duiken ;)

Damn ik zei nog voor de grap dat ik niemand had moeten invullen...
No Milk today???

Offline Domien

• Forumlid
« Reactie #11 Gepost op: 14-01-2005, 21:37:00 »
Damn. Lastig. Nu al!

Ik had gehoopt er lekker in de kunnen komen, vandaag, maar het valt erg tegen. Ik zat deze uitzending zelfs al met een blocknote'je de executie mee te pennen. Niemand ging er uit, dus ik heb nog geen concrete mol, al verdenk ik Victoria wel als meest (ze stond wel érg snel op toen er gevraagd werd wie er als eerste wilde liegen/de waarheid spreken), maar bind me er nog niet op vast.

Daarnaast; viel iemand dat gefluit op dat vliegveld op? Was dat een geluidseffect (schuine streep aanwijzing) of gewoon een geluid dat in Australië wel vaker voorkomt?

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #12 Gepost op: 14-01-2005, 21:40:55 »
Daarnaast; viel iemand dat gefluit op dat vliegveld op? Was dat een geluidseffect (schuine streep aanwijzing) of gewoon een geluid dat in Australië wel vaker voorkomt?

Heb ik ook gehoord ja. Ik was ook echt aan 't zoeken wie er aan 't fluiten was, maar niemand te bekennen.  ::ohno::

't was trouwens zowel hoorbaar bij Angela's praatje bij aankomst op 't vliegveld als bij de executie geloof ik. Echt vreemd.  :-\\

Offline Avron

• Forumlid
  • Voor wie valt het doek?
« Reactie #13 Gepost op: 14-01-2005, 21:43:02 »
Ik vond het een hele coole aflevering, ik zit er echt weer helemaal in.

Jim de Groot is mijn mol. Ik vind hem niet opvallen in de groep en hij lijkt me echt zo'n geniepig ventje.
Toch bedankt!

Offline Firefoot

• Forumlid
« Reactie #14 Gepost op: 14-01-2005, 21:44:02 »
Beetje traag hier op het moment, maar wat wil je met 249 gasten en 86 vaste bezoekers! ;D

Nog niet heel veel actie in de eerste aflevering, maar daarom niet minder leuk! Toen Yvon en Lottie nog moesten stemmen wist ik dat er niemand uit zou gaan... Beide had ik inderdaad al op andere plaatsen in de trailer gezien!

Maar 34% is best een hoge score! Maar goed, als je bedenkt dat al 10 van de 200 vragen man/vrouw is dan heb je best veel goede antwoorden al...

Hoelang nog tot volgende week? 6 dagen, 22 uur en 42 minuten... ;)
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline highwaykind

• Forumlid
  • haaiweejkaaind
« Reactie #15 Gepost op: 14-01-2005, 21:45:22 »
Dat geluidseffect is volgens mij een vogeltje, maar ik zal morgen wel even achter de piano kruipen om de noten op te schrijven als daar liefhebbers voor zijn ( geen absoluut gehoor nog, wel goed relatief gehoor ;) )
Mijn eerste reactie : het wordt weer erg moeilijk dit jaar...
Thank you for saving me the trouble of deflecting that personal question with a joke - House .

Offline Kaafoo

• Forumlid
« Reactie #16 Gepost op: 14-01-2005, 21:46:17 »
oooo genieten weer widm op tv! yeehaa
Viel het jullie ook zo op dat Yvon zo rustig was net voor de executie (ze lachte volgens mij als enige ontspannen)en dat juist zij als laatste werd genoemd (en er dus uit zou moeten als je naar alle voorgaande groene schermen keek)toen keek (leek?) ze nog zo ontspannen..
Groetsels, Karin
"Ik ben echt (een beetje) ROEKOE!!"

Offline highwaykind

• Forumlid
  • haaiweejkaaind
« Reactie #17 Gepost op: 14-01-2005, 21:46:58 »
Dat geluidseffect is volgens mij een vogeltje, maar ik zal morgen wel even achter de piano kruipen om de noten op te schrijven als daar liefhebbers voor zijn ( geen absoluut gehoor nog, wel goed relatief gehoor ;) )
Mjin eerste reactie : het wordt weer erg moeilijk dit jaar...

Modjes, mag het"Waarschuwing - terwijl je bezig was met reageren is er een nieuwe reactie geplaatst. Het zou kunnen dat je je reactie nog wilt aanpassen." ook weg ;) ?
Thank you for saving me the trouble of deflecting that personal question with a joke - House .

Offline Debbie

• Forumlid
« Reactie #18 Gepost op: 14-01-2005, 21:48:19 »
Ik vond het geluid eigenlijk meer een soort krekelgeluid ofzo, had niet meteen de associatie met een aanwijzing.
Wat ik vreemd vond was dat bij de liegopdracht je op een gegeven moment een antwoord hoorde terwijl die persoon helemaal niet praatte, en vervolgens ook totaal iets anders zei. Ik weet alleen niet meer bij wie dat was.
Wie is de mol voor mij? Ik denk Jim of Sander. Heerlijk trouwens om weer die eerste begintunes te horen! ::bravo::

Offline Eurik

• winnaar pool TI 2005
  • Forumlid
« Reactie #19 Gepost op: 14-01-2005, 21:49:51 »
Dat was echt een leuke aflevering ::ok::
Als alle afleveringen zo leuk zijn word het echt een van mijn lievelingsseries ::love::