Leuke aflevering, we zijn weer thuis.
Even een paar reacties en opvallende zaken:
Dat de kandi's niet meer hebben gesjoemeld tijdens de liegopdracht komt volgens mij ook doordat de vragen werden gesteld naar aanleiding van een profiel dat ze van tevoren hebben opgegeven.
De meeste vragen daar was het antwoord dus wel degelijk bekend bij de makers (niet bij de juryleden mag ik hopen). Bij een aantal kandidaten hoorde je ook zo iets van "ja daar had ik dat bij opgeschreven".
Ik neem aan dat ze van tevoren was gevraagd om wel te antwoorden zoals ze dat ook eerder hadden gedaan. Ik heb alleen het idee dat niet alle vragen die werden gesteld hiervanaf waren geleid en daar kon uiteraard wel mee worden gesjoemeld.
Dat Gijs foto's maakte van die info-borden is heel erg slim van hem geweest. Hij moest welliswaar later zijn mobiel inleveren maar heeft ondertussen 36 uur in het vliegtuig de tijd gehad om de info te verwerken of over te schrijven.
Bij de executie werd het groene scherm niet bij Jim getoond, hoewel uit zijn reactie en die van de rest wel overduidelijk was dat het groen was, het was niet in beeld.
Zou er toch niet een bepaalde volgorde hebben gezeten in de executie?, het zou kunnen dat ze wel gewoon van goed naar slecht zijn afgesmasht, met de mol, aan het einde of juist in het begin?
Yvonne met dat petje, `yeah, yeah, yeah΄, She loves you van The Beatles uit 1963, eerste LP Please please me.?
Dat shirt van Marc Marie met 81, kent iemand dat merk, naam, club whatever, nooit van gehoord of eerder gezien.
De afgevallen BN/ers zijn natuurlijk eerder weer in Nederland aangekomen, ik denk dat als we de vertrekdatum precies weten we wellicht kunnen achterhalen wie er eerder is afgevallen, in tegenstelling tot gewone kandi΄s, bij deze mensen komt soms elke scheet die ze laten in de krant.
Wat me verder opviel was dat Angela niet zoals voorheen de namen overduidelijk zat in te tikken, had eerder het idee dat ze de namen aanklikte oid.
Hmm, meer heb ik niet op het moment geloof ik,
Yvon is mijn mol.