Ik heb dat gefluit tijdens de aflevering een beluisterd, en er een beetje geprobeerd uit te filteren... Het klinkt inderdaad als een vogel, en vogels in australie hebben vaak hele ingewikkelde lokroepen dus kan gewoon een vogel zijn. MAAR ik herkende er een melodietje in, waar ik helaas de "titel" niet van weet, ALS het al een titel heeft. Ik zal het later vandaag eens posten hier, mischien dat iemand er wat mee kan.
extraatje:
Voor de ECHTE fanaten is dit niets nieuws natuurlijk, maar voor de nieuwelingen onder ons....
De meeste acties van de mol komen NIET in beeld. Je moet dus niet letten op wat je ziet in de aflevering, maar juist wat je niet ziet. Klinkt onlogisch, maar er wordt natuurlijk geen molactie in de aflevering gemonteerd
.
Een voorbeeld is natuurlijk wat onze grote vriend George deed 2 seizoenen geleden... het "Geldwagen Spel" saboteren door rondjes te rennen en zichzelf moe te maken, en het geld dat ie vond, weg te gooien.
In de aflevering zag je hem wel rennen, maar ze lieten niet zien dat ie geld ophaalde.
Ook een goede tactiek is het dagboek van de mol te lezen, daar krijg je toch meestal wat "puurdere" informatie over het gedrag van de mol. Helaas kan ik bij de eerste aflevering nog niet veel ontdekken.