Jemig... Heb ik even geen computer thuis... mega frustrerend als je na aflevering 1 gelijk op het net wil. Maar ja nu tijd gehad om de aflevering een tweede keer te bekijken en wat mij opviel is het volgende:
Ieder kreeg twee vragen, op een daarvan moesten ze liegen op de ander de waarheid spreken. Nou tel ik Roeland even niet mee, want die loog overal op, maar van alle andere kandidaten was de enige die niet de waarheid sprak op de eerste vraag Yvonne.
Alle andere kandidaten logen op vraag 2.
Bij Victoria ging de jury de mist in, maar bij alle anderen hadden ze het juist geraden, behalve weer bij Yvonne.
Iedereen mocht zijn eigen jury samenstellen, zo ook de mol. Bij de vorige mol zat George in het complot en Sigrid heeft ook ooit meegeholpen achter de schermen.
Dus de mol wist van te voren wat er ging gebeuren, heeft kunnen nadenken over de vragen, heeft iemand in zijn jury die de andere juryleden kan sturen.
Mijn aantekeningen liggen thuis, maar heeft iemand hier al over nagedacht.
Voorlopig is mijn mol Yvonne, vanwege het feit dat ze op de eerste vraag loog en niet op de tweede (en dat gedoe met die zuurstofmeter kwam wel heeeel makkelijk), en dat de jury het niet goed had. Het enige minpuntje is dat zij George niet in haar jury had.... maar ja misschien zitten er wel twee oud deelnemers in het complot??