Ik denk juist dat er uit de liegopdracht veel te halen valt, maar dat wij het nog niet doorhebben.
Wat moet de mol doen?
Het eventueel verdiende geld zo snel verliezen door:
- of niet te banken
- of te zorgen dat de jury jou gelieg doorheeft
Geen geld verdienen door:
- te zorgen dat de jury je door heeft
Victoria heeft geld verdient,
Roeland heeft geld verdient,
Lottie heeft geld verdient.
Yvon heeft niet gebankt.
MM heeft niet gebankt.
En een heleboel mensen hebben geld verloren omdat de jury ze door had.
Maar, en dat heb ik al eerder gezegd. De meesten (op Roeland na) gaf een eerlijk antwoord op vraag 1 en loog op vraag 2. Als dat van te voren getest is (80% vertelt de waarheid op vraag 1) is het voor de jury makkelijker om te weten wie er liegt en wie niet...
vergeet niet: ze mochten zelf de jury samenstellen, dus één jurylid zit zowiezo in het complot (misschien wel twee, want als het alleen George is, valt het te snel op)
Bij Victoria hadden ze het fout, maar Victoria had niet de best molpositie, aangezien ze zelf als eerste wilde, Ik was als mol niet als eerste gegaan!
Bij Lottie hadden ze het mis, maar die vertelde ook als eerste de waarheid, want ze kon niet koken, maar omdat ze wel geld verdiende.... weet niet , kan toeval zijn, wel goeie molpositie.
En dan bij Yvonne, die verdiende geen geld, omdat de jury het goed had, maar zij was de enige die op de eerste vraag loog.
Naar aanleiding hiervan zijn bij mij verdacht: Yvonne en Lottie.
Ook verdacht MM, want die speelt het zo lekker onschuldig
en in iets mindere mate Yvon (die bankte niet en verloor geld, maar zat ook niet gunstig wat molpositie betreft en ze heeft nu de pot)
Do I make any sense at all?