Gezien in het vijfde promotiefilmpje: Sander in een werkplaats; close-up van Sander; Lottie zingt op een grasveld: "You never get me ..." met Victoria, Gijs en Jim erbij; Jim aan de telefoon: "Met wie... met wie spreek ik?"; Lottie ("Ja!"), Jim en Gijs op het grasveld; Marc-Marie lachend bij een spiegel(?): "Ja...", met Sander; Jim en Sander ("Hier gaan we recht...") steken over door rood en Isabelle wacht: "Jim, dat vind ik niet relaxed, he jongens!"; Marc-Marie ("Dat vind ik nou ECHT raar!") en Sander ("Wacht effe!") bij een deur; Lottie met een plattegrond op een computer; Jim, Victoria, Marc-Marie, Isabelle en Sander ("Gijs moet er ook bij zijn") rennen door een straat.
Opvallend: geen enkel nieuw beeld: alle vertoonde beelden zaten al in de vooruitblik die aan het einde van de vierde aflevering te zien was. De achtergrondmuziek bij dit filmpje is anders dan bij de vier vorige. Sander (6 keer) en Jim (5) kwamen het vaakst in beeld. Yvon kwam als enige helemaal niet in beeld. Zou dit iets betekenen? Zij kan in ieder geval niet afvallen in deze aflevering want de opdracht met de krokodillen is nog niet geweest.