Gezien in het derde promotiefilmpje: Victoria (lachend) en Lottie ("Wie zeiden dat het gezellig was?") wandelen een cafe binnen terwijl Jim als portier buiten de deur staat te wachten, Marc-Marie is al binnen; Roeland ("wantrouwen alles!"), Isabelle en Yvonne in het cafe; Victoria loopt langs Yvon ("Ja!"); Lottie close-up in het cafe: "Ik hou dat niet drie weken vol, zo!"; Wie-van-de-driespel: Marc-Marie naast Sander ("Mijn naam is Marc-Marie Huijbregts") en Jim; Jim in een biecht: "En ik zei: Mijn naam is Marc-Marie Huijbregts"; witte auto op rails, toeterend; Yvon en Sander in de auto; Sander in een biecht: "Dan heb je of nergens meer zin in, of je loopt de boel ontzettend te flessen"; vuur in een oude locomotief; beeld bovenkant locomotief die fluit; Marc-Marie hangt links uit de rijdende locomotief ("Hangen, links!"); Lottie ("Nee!") en Marc-Marie ("Twee keer toch?") in de locomotief; rijdende trein met Marc-Marie en Lottie hangend rechts uit de locomotief en iemand hangend uit de enige wagon (met een stok?).
Veel beelden die we niet eerder zagen. Waarschijnlijk moeten de kandidaten in de tweede opdracht zakken verzamelen die langs de rails hangen. Jim en Sander kwamen opvallend in beeld tijdens biechts. Marc-Marie (7 keer) kwam veruit het vaakst in beeld (de nummer twee haalde 4). Isabelle (1), Roeland (1) en Yvonne (1) het minst.