Ik weet nog heel goed dat toen ik George als mol had, iedereen zei dat dat niet het geval kon zijn, te dom, slungelig etc. Had zelfs met 1 forummer bijna ruzie omdat hij het niet met mij eens was (die overigens wel weer de eerste was om mij te 'feliciteren' met mijn gelijk!!). En ook dat was puur gevoel. Dit heb ik dus ook met MM en nee, ik ben niet zo'n verdwaalde kijker die niet weet waar ze op moet letten. Want ik let op alle 9, maar nog wel even iets meer op MM. Kijk maar in het voorstukje voor vrijdag. Hij, Jim en Roeland (toch?) staan op een soort podium en dan moet MM zijn naam noemen en zegt ineens: 'mijn naam is Ji... im... ehh... mag ik nog ff opnieuw?' Weet niet wat de opdracht is, maar dit vond ik heel verdacht!!!
Het kan (bijna) niet anders of deze opdracht verwijst naar Wie van de Drie. De oudere kijkers (onder wie ik bij deze definitief thuishoor
) zullen zich dit programma zeker herinneren!
Drie personen stellen zich één voor één voor met dezelfde naam (
'Mijn naam is...'), vervolgens herhaalt de presentator de introductie en voegt het beroep of de liefhebberij van die 'gast' toe en de panelleden moeten d.m.v. gerichte vragen raden welke persoon de 'echte' is.
Eigenlijk best een Mols spel dus
Het spel kwam in 1963 voor het eerst op tv, maar kreeg in de jaren '70 bekendheid door de presentatie van Herman Emmink en de pannelleden Martine Bijl, Sonja Barend en Albert Mol (en later ook Kees Brusse).
De begintune