Nieuws Heb je onze activiteitenagenda al bekeken? In het infocenter, helemaal onderaan.
Volgens mij is het Lottie die de foto's laat vallen (kijk maar naar kleding van Yvon) en shit zegt, maar idd Yvon roept OOOOOOOOOOH.Trouwens helemaal geen filmpje van MM.
Toch nog niet goed geluisterd en gekeken, het is Isabelle die de foto's laat vallen en shit roept (nog een keer gekeken naar kleding, Isabelle staat, met vlechtjes en dezelfde kleding als degene die de foto's laat vallen, bij Yvon)
Raar idd die vlechtjes opeens... maar ik hoorde Yvon en ben er ten onrechte van uit gegaan dat zij het dan ook was...
Ik denk Sander en Isabelle...!! of 1 van de twee..Maar in de finale komen Lottie, Yvon en MM
Isabelle niet, diens voorfilmpje is nog niet in de aflevering geweest (als het goed is)...
Zou het niet kunnen zijn dat Isabelle's filmpje wel komt??Maar dat ze het niet uitzenden vanwege die fantiek speurders Ze lijken me met een soort van estafette bezig---> Lottie zwemmend---> sander fietsend---> isabelle hardlopend...Maar ik kan het ook mis hebben hoor, ik sluit alleen niet uit dat het filmpje van Isabelle niet uitgezonden wordt.
maar je hoort schietgeluiden op de achtergrond...
volgens mij ook, ze zijn volgens mij aan het lasergamen o.i.d
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
687 gasten en 0 vaste bezoekers