Auteur Topic: Volgende week in Wie is .. de Mol?  (gelezen 56772 keer)

Offline Beaudelaire

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Volgende week in Wie is .. de Mol?
« Reactie #180 Gepost op: 26-02-2005, 12:41:05 »
Ik hoop dat de volgende aflevering wat mooier is. Want ik vond deze aflevering een beetje saai.

Offline Lorelei

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
« Reactie #181 Gepost op: 26-02-2005, 13:15:32 »
De preview voor aflevering 8 van 'Wie is..de Mol?' staat weer online :D

Dus zeg maar.. wat gaat er allemaal gebeuren..?  ::tandpastasmiley::
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline heike

• Forumlid
« Reactie #182 Gepost op: 26-02-2005, 13:26:44 »
De preview voor aflevering 8 van 'Wie is..de Mol?' staat weer online :D

Tja... Paintbalopdacht. Zal er vast en zeker iets gedaan worden met een vrijstelling of het helpen van de mol in ruil voor antwoorden...

Offline -Jutta-

• Forumlid
« Reactie #183 Gepost op: 26-02-2005, 13:45:24 »
We weten nu 1 ding zeker: Iedereen kan nu het spel verlaten, zonder het van te voren te weten.

(Behalve Yvon, want dat is de mol  :P )
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Offline Firefoot

• Forumlid
« Reactie #184 Gepost op: 26-02-2005, 16:47:00 »
Inderdaad eindelijk Isabelle d'r laseropdracht. Ergens op het strand (oid) met wat grote voertuigen lijkt het wel... Het lijkt alsof er iig een aantal mensen bij elkaar zijn, maar of het kandidaten tegen kandidaten zijn (capture the flag?) of kandidaten tegen soldaten (ala opdracht in Schotland) dat is me niet duidelijk...

En een ondervraag-opdracht... klinkt niet direct zo heel spannend, maar wie weet wat voor twists er in zitten! ;)
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline Fossiel

• Forumlid
  • Ben jij niet gewoon de mol?
« Reactie #185 Gepost op: 26-02-2005, 21:21:32 »
Tja... Paintbalopdacht. Zal er vast en zeker iets gedaan worden met een vrijstelling of het helpen van de mol in ruil voor antwoorden...
geen paintbal, want ze hebben zo'n heel supersonisch pak aan, het zal wel lasergamen zijn

Offline clever

• Forumlid
« Reactie #186 Gepost op: 27-02-2005, 10:41:33 »
En een ondervraag-opdracht... klinkt niet direct zo heel spannend, maar wie weet wat voor twists er in zitten! ;)

Isa vraagt Yvon: "Is dat de enige keer dat je een opdracht hebt gesaboteerd?"
Misschien spelen ze truth or dare? (Truth in dit geval...) ???

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #187 Gepost op: 27-02-2005, 12:22:56 »
Natuurlijk moét naar buiten komen dat Yvon hulpmol is geweest. Een laatste kans om de anderen ervan te overtuigen dat ze de mol niet is.

Offline oompah loompah

• Forumlid
  • floating on cloud nine
« Reactie #188 Gepost op: 27-02-2005, 13:30:26 »
ik kreeg bij dat uithoren meteen het gevoel dat de afgevallen kandidaten de overigen mogen uithoren. Dit zou betekenen dat Isabelle zou afvallen, maar dat terzijde. Het zou wel verklaren waarom bijvoorbeeld Roeland op Bali zou zijn (dat hadden we toch ergens gelezen?) en was er ook niet zoiets dat Gijs op Bali was.

Offline Fossiel

• Forumlid
  • Ben jij niet gewoon de mol?
« Reactie #189 Gepost op: 27-02-2005, 14:45:33 »
ik kreeg bij dat uithoren meteen het gevoel dat de afgevallen kandidaten de overigen mogen uithoren. Dit zou betekenen dat Isabelle zou afvallen, maar dat terzijde. Het zou wel verklaren waarom bijvoorbeeld Roeland op Bali zou zijn (dat hadden we toch ergens gelezen?) en was er ook niet zoiets dat Gijs op Bali was.
er gaat altijd iemand uit aan het eind, en wat hebben afgevallen kandidaten aan die informatie...

Offline oompah loompah

• Forumlid
  • floating on cloud nine
« Reactie #190 Gepost op: 27-02-2005, 15:49:19 »
tuurlijk gaat er altijd iemand uit aan het eind... weet niet precies wat je daarmee probeert te zeggen...

maar de afgevallen kandidaten hebben er inderdaad niet veel aan, maar wij wel en wie weet wordt het eind dit jaar wel anders gespeeld. Kunnen de afgevallen kandidaten een tip geven aan de finalisten wie zij denken dat de mol is. We hebben het hier wel over gekende nederlanders natuurlijk dus die moeten zoveel mogelijk screentijd hebben als je dat door middel van zoiets kan doen...
Bovendien zou het kunnen verklaren waarom we dingen hebben gehoord van afgevallen kandidaten die ook op Bali zaten. (als die info klopt tenminste)
Maar wie weet zit ik er wel helemaal naast hoor en is het alleen wishfull thinking omdat ik Jim en Roeland zo grappig vond en ze weer terug wil ;)

Offline de_mol

• Forumlid
« Reactie #191 Gepost op: 27-02-2005, 16:54:02 »
tuurlijk gaat er altijd iemand uit aan het eind... weet niet precies wat je daarmee probeert te zeggen...

maar de afgevallen kandidaten hebben er inderdaad niet veel aan, maar wij wel en wie weet wordt het eind dit jaar wel anders gespeeld. Kunnen de afgevallen kandidaten een tip geven aan de finalisten wie zij denken dat de mol is. We hebben het hier wel over gekende nederlanders natuurlijk dus die moeten zoveel mogelijk screentijd hebben als je dat door middel van zoiets kan doen...
Bovendien zou het kunnen verklaren waarom we dingen hebben gehoord van afgevallen kandidaten die ook op Bali zaten. (als die info klopt tenminste)
Maar wie weet zit ik er wel helemaal naast hoor en is het alleen wishfull thinking omdat ik Jim en Roeland zo grappig vond en ze weer terug wil ;)

Halloooo! ::zwaai:: ja ik weet niet hoor, maar is het feit dat ze gesignaleerd zijn op Bali niet gewoon de reunie aflevering??!  ::rofl:: Wat hebben de finalisten eraan dat ze tips krijgen van de afvallers, dit zijn dan natuurlijk niet voor niets áfvallers. En er blijft altijd twijfel, dus aan die tips hebben de finalisten dan ook weinig.
En die aflevering is vogende week, en Isabelle zit er gewoon nog in, dus die is dan al geen afvaller....  ::vergroot::
One for the mol, two for the money, three for the clues, now go, go, go!

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #192 Gepost op: 28-02-2005, 11:06:23 »
Halloooo! ::zwaai:: ja ik weet niet hoor, maar is het feit dat ze gesignaleerd zijn op Bali niet gewoon de reunie aflevering??!
Hallooooooooo!!! Die wordt in Nederland later opgenomen! ::zwaai:: ::)
Take a glorious bite out of the whole world

Offline Milk

• Forumlid
  • Vacht up!
« Reactie #193 Gepost op: 28-02-2005, 12:58:10 »
Daar ben ik eerlijk gezegd toch niet zo zeker van:

Citaat
De boomlange presentator/dj heeft daarvoor inmiddels genoeg gezien: "Ik ben al een paar keer de wereld rondgevlogen. Ik zag sloppenwijken in Panama city, (tijdens zijn 'Wie is de Mol'-trip), weirdo's in Australië, townships in Kaapstad en veel afval op het mooie Bali."

http://www.telegraaf.nl/prive/18522131/_Héél_apart_gevoel..._.html

En Gijs reageerde ook zo vaag op die persconferentie op de vraag of de reünie al was opgenomen (eeh.. JA!)...

No Milk today???

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #194 Gepost op: 28-02-2005, 13:13:05 »
Daar ben ik eerlijk gezegd toch niet zo zeker van
Jim en Gijs zijn meegereist tot Bali. Dit blijkt ook uit het afvallersinterview op WIDM.nl.

Offline Milk

• Forumlid
  • Vacht up!
« Reactie #195 Gepost op: 28-02-2005, 13:21:08 »
Jim en Gijs zijn meegereist tot Bali. Dit blijkt ook uit het afvallersinterview op WIDM.nl.

Tot Bali betekent toch niet op Bali zijn? Anders is het toch tot en met?

Ok zal wel weer aan mij liggen :P
No Milk today???

Offline Botje

• Forumlid
« Reactie #196 Gepost op: 28-02-2005, 13:36:25 »
De afgevallen kandidaten werden 'gepamperd' zoals Anton Jongstra het vertelde in Abcoude. Omdat het BNers zijn, vonden ze dat ze niet meteen naar huis hoefden als ze dat niet wilden. Het kan dus zijn dat Gijs en Jim echt wel op Bali geweest zijn, al was het maar als vakantie. Ook het idee dat de finale op Bali is (de terugblikaflevering bedoel ik), vind ik niet eens zo heel gek bedacht.

Maar we zullen het zien, kwestie van afwachten...  :P
Ik zit voor het computerscherm, mijn zinnen te verzetten. Ik wou dat ik twee nicknames had, dan kon ik samen chatten.

Offline blomke

• Forumlid
« Reactie #197 Gepost op: 28-02-2005, 13:45:47 »
Sander  schrijft ook in zijn dagboek dat hij nog 5 dagen op Bali is gebleven.
Misschien worden ze nog betrokken bij een opdracht,niet als kandidaat, maar als uhme...spelonderdeel. Mja, ik roep maar wat.

Offline Milk

• Forumlid
  • Vacht up!
« Reactie #198 Gepost op: 28-02-2005, 16:32:40 »
De afgevallen kandidaten werden 'gepamperd' zoals Anton Jongstra het vertelde in Abcoude. Omdat het BNers zijn, vonden ze dat ze niet meteen naar huis hoefden als ze dat niet wilden. Het kan dus zijn dat Gijs en Jim echt wel op Bali geweest zijn, al was het maar als vakantie. Ook het idee dat de finale op Bali is (de terugblikaflevering bedoel ik), vind ik niet eens zo heel gek bedacht.

Maar we zullen het zien, kwestie van afwachten...  :P

Ja dat weet ik ook wel, maar ze vielen af in Australië eh ;)

Maar goed, we zien wel.
No Milk today???

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #199 Gepost op: 28-02-2005, 17:12:53 »
Sander gaf vandaag toe nog niet te weten wie de mol is. Dan is de reunië nog niet opgenomen dus ;)