Auteur Topic: Volgende week in Wie is .. de Mol?  (gelezen 56741 keer)

Offline Botje

• Forumlid
Re: Volgende week in Wie is .. de Mol?
« Reactie #200 Gepost op: 28-02-2005, 22:00:53 »
Vond eigenlijk juist dat hij weer ontwijkend probeerde te antwoorden. Maar ik geef toe dat ik het interview niet meer heb teruggeluisterd, dus ik kán me vergissen.
Ik zit voor het computerscherm, mijn zinnen te verzetten. Ik wou dat ik twee nicknames had, dan kon ik samen chatten.

Offline Lorelei

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
« Reactie #201 Gepost op: 1-03-2005, 10:53:57 »
De afgevallen kandidaten werden 'gepamperd' zoals Anton Jongstra het vertelde in Abcoude. Omdat het BNers zijn, vonden ze dat ze niet meteen naar huis hoefden als ze dat niet wilden. Het kan dus zijn dat Gijs en Jim echt wel op Bali geweest zijn, al was het maar als vakantie. Ook het idee dat de finale op Bali is (de terugblikaflevering bedoel ik), vind ik niet eens zo heel gek bedacht.

Maar we zullen het zien, kwestie van afwachten...  :P

Dat lijkt mij ook ::jaja::

Kon wel eens een crime zijn om ze alle 10 in Nederland weer bijeen te krijgen na afloop met al die drukke agenda's ;)

Dus waarom niet op Bali, waar iedereen nog even lekker kan nagenieten en relaxen na de drukke WIDM inspanningen, ze hebben zwz toch 3 weken vrij moeten vragen van werk- lijkt mij plausibel :)

Nb er werd wel gehint dat 'het spel nog niet afgelopen 'was - miss dat er nog een onderdeel plaatsvindt aan het einde op Bali?
« Laatst bewerkt op: 1-03-2005, 10:55:42 door Lorelei »
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline Lorelei

• Forumlid
« Reactie #202 Gepost op: 1-03-2005, 10:59:27 »
Vond eigenlijk juist dat hij weer ontwijkend probeerde te antwoorden. Maar ik geef toe dat ik het interview niet meer heb teruggeluisterd, dus ik kán me vergissen.

Ja idd, ook bij Jim kreeg ik het gevoel dat ze echt wel weten wie de mol is onderhand ;)

Sander was zeker ontwijkend erover, (overigens gefeliciteerd Sander ::bravo:: ) , hij zei iets over dat het dan zijn tweede mol moest zijn want zijn eerste kon niet want hij lag eruit (en toen deed ie vaag). Begin wel steeds meer aan Lottie te twijfelen, het lijkt niet logisch dat hij niet voor haar gegaan is dan op het laatst (ook omdat hij telkens excuses maakte voor Yvon en Isabelle omtrent die polaroids.. mja miss was dat wel om anderen te misleiden, alleen denk ik niet dat Sander daar sneaky genoeg voor is). Maar ja Yvon noch Marc-Marie overtuigen me echt  :-\\

Offline Erik TKS

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #203 Gepost op: 3-03-2005, 21:06:50 »
Gezien in het achtste promotiefilmpje: rode vlag met doodshoofd: "swimming prohibited around this area";  grote golf in de zee;  Marc-Marie op het strand: "Luister je, of niet? Want je hebt..." met Isabelle; Lottie ("Ik luister, ja, maar ik snap er niks van") en  Yvon (touw in hand?) op het strand; Isabelle pakt iets uit op het strand ("Jaaah!"); Yvon met duim omhoog op het strand: "Ja!"; opnieuw Isabelle: "Daar is tie weer!"; Lottie rent en Yvon zegt: "Je doet heel raar!"; Isabelle schudt haar hoofd en Marc-Marie loopt langzaam weg: "Twee-en-een-half..."; lasergungevecht: Isabelle schuilt achter een ton tussen rook en vuur; Yvon roept "Lottie!" en Lottie ("Ja!") wordt (bijna) geraakt; Yvon ("Je moet een beetje dichterbij komen") verschuilt zich bij groene tonnen;  Marc-Marie schiet bij een graafmachine; Isabelle rent; Isabelle rent (close-up); iemand pakt een groene vlag en staat op; Yvon schreeuwt: "Ja, ik heb hem!"; twee mensen bij twee tonnen met rode vlaggen; Lottie (gehurkt) schrikt, van een schot?; het is nacht: close-up Yvon; Isabelle (wiebelend) stelt haar een moeilijke vraag: "Is dat de enige keer dat je een opdracht hebt gesaboteerd?"; Yvon zwijgt.

Drie opdrachten dus; dat wordt leuk. De lasergunopdracht bracht herinneringen terug aan de reeks van 2001 met Dan in het kasteel. De kleur van de kleding van de kandidaten op het strand deed denken aan de finale van dat jaar (Yvonne rood scherm; Nico zwart; Sigrid groen) maar daar zal ik maar geen conclusies aan verbinden...  :P

Offline ceetje

• Forumlid
« Reactie #204 Gepost op: 4-03-2005, 20:06:09 »
Yvonne komt terug...  ;D

Offline Pierce_Brosnan

• Forumlid
« Reactie #205 Gepost op: 4-03-2005, 20:08:19 »
Dt stond er vorige ook al hoor.

Offline Firefoot

• Forumlid
« Reactie #206 Gepost op: 4-03-2005, 21:40:19 »
Golfen en de ontknoping zijn me bij gebleven zo na 1 keer zien...
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline Sneakiej

• Forumlid
« Reactie #207 Gepost op: 4-03-2005, 22:15:19 »
ik denk dat de ex kandiaten er volgende keer bij zullen zijn tenmiste dat vermoed ik
Niets is wat het lijkt!!!!

Offline tureluurs

• Forumlid
« Reactie #208 Gepost op: 4-03-2005, 22:18:28 »
Het rode hoedje van Marc-Marie :

MM verliest : kan hij grapjes maken dat hij er alvast op gekleed was
MM wint : kan hij de verliezer plagen met het rode hoedje
MM is de mol : kan hij met het rode hoedje bekend maken wie de verliezer is en dus ook wie er wint

8)  >:D  ;D

Offline muldvarp

• Forumlid
« Reactie #209 Gepost op: 4-03-2005, 22:29:48 »
Het rode hoedje van Marc-Marie :

MM verliest : kan hij grapjes maken dat hij er alvast op gekleed was
MM wint : kan hij de verliezer plagen met het rode hoedje
MM is de mol : kan hij met het rode hoedje bekend maken wie de verliezer is en dus ook wie er wint

8)  >:D  ;D

Vind dit ook zeer verdacht, een rood hoedje in de finale. Als je niet de mol bent, kun je niet met zekerheid zeggen of je wint of verliest en alleen maar hopen dat je goed zit en rood hoort normaal gesproken bij de afvaller. Als mol zijnde zou het kunnen betekenen ik heb ze allemaal naar huis gestuurd door ze rood te geven.

Offline tureluurs

• Forumlid
« Reactie #210 Gepost op: 4-03-2005, 22:33:27 »
Ik vind het helemaal niet verdacht, maar juist typisch iets voor MM. Dat hij een rood hoedje mee had genomen speciaal voor het geval hij in de finale zou komen.

Offline Lorelei

• Forumlid
« Reactie #211 Gepost op: 8-03-2005, 06:49:45 »

Offline Lautjuh

• Forumlid
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
« Reactie #212 Gepost op: 8-03-2005, 17:50:40 »
Vind dit ook zeer verdacht, een rood hoedje in de finale. Als je niet de mol bent, kun je niet met zekerheid zeggen of je wint of verliest en alleen maar hopen dat je goed zit en rood hoort normaal gesproken bij de afvaller. Als mol zijnde zou het kunnen betekenen ik heb ze allemaal naar huis gestuurd door ze rood te geven.

laat die man toch gewoon een rood hoedje dragen!  :)

indien de mol: zie ik er het nut niet van in, rood staat immers voor verliezer
indien kandidaat: kan ie onmogelijk weten of ie winnaar of verliezer word en heeft het hoedje dus geen nut

Offline Eurik

• winnaar pool TI 2005
  • Forumlid
« Reactie #213 Gepost op: 8-03-2005, 17:54:47 »
MM is gewoon heel netjes en heeft speciale kleren aangedaan voor de finale :)

Offline Mathijs91

• Forumlid
« Reactie #214 Gepost op: 8-03-2005, 17:58:12 »
Nu al een geweldige quote van Lottie: 'Ik vind het stom, ik vind golf stom' :P  ::tandpastasmiley::
Kennis is macht.

Offline Firefoot

• Forumlid
« Reactie #215 Gepost op: 8-03-2005, 21:58:53 »
Nu al een geweldige quote van Lottie: 'Ik vind het stom, ik vind golf stom' :P  ::tandpastasmiley::
>:(

Offline Gotcha

• Forumlid
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
« Reactie #216 Gepost op: 8-03-2005, 22:58:40 »
Nu al een geweldige quote van Lottie: 'Ik vind het stom, ik vind golf stom' :P  ::tandpastasmiley::
Vlaanderen De Kempen ... ik bedoel Lottie rulez
Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen

Offline Rat

• Forumlid
  • 罗本是卧底
« Reactie #217 Gepost op: 8-03-2005, 23:27:20 »
Er is toch ook gezegt dat de kandidaten niet naar dezelfde plek mochten reizen als de WIDM caravaan. (Dus niet naar Bali.)

Offline Firefoot

• Forumlid
« Reactie #218 Gepost op: 9-03-2005, 20:00:17 »
Er is toch ook gezegt dat de kandidaten niet naar dezelfde plek mochten reizen als de WIDM caravaan. (Dus niet naar Bali.)
Ik zie de context niet helemaal... maar ze mochten idd niet in de buurt van de caravaan komen zodat ze niet per ongeluk afgevallen kandidaten tegenkwamen...

Offline magicalme2

• Forumlid
« Reactie #219 Gepost op: 9-03-2005, 20:24:20 »
ow dat van die carvan heb ik dan gemist :-[,maar ja voor de mol moet dit dan bekend zijn toch?
Ik vind overgens dat je maar weinig ziet van volgende week behalve dat ze aan het golven zijn en het einde zogezegt.
Lijkt me wel een super aflevering