1. (1) Sander (al voordat WIDM begon, had ik hem als 'mijn' Mol en daar blijf ik bij tot hij eruit vliegt
)
2. (2) Lottie (kan totaal geen hoogte van haar krijgen, van wat ze doet en wat haar invloed is op het slagen/mislukken van opdrachten)
3. (3) Yvonne (geldt eigenlijk beetje hetzelfde als voor Lottie, op de achtergrond maar ondertussen misschien wel manipulerend en sturend..al was het wel opvallend dat ze bijna zelf een vat wilde openen, zou een mol dat doen?)
4. (6) Yvon (gestegen in mn lijstje en waarom? ik heb geen idee eigenlijk, gewoon een gevoel ofzo, ze lijkt alles behoorlijk goed te observeren en lijkt zichzelf en de situaties enz heel goed in de hand te hebben)
5. (7) Roeland (eerst dacht ik dat hij gewoon een heel fanatieke kandidaat was, gun het hem heel erg om te winnen maar misschien is dat heel erg fanatieke juist wel zijn afleidingsmanoeuvre..)
6. (5) Victoria (wel heel erg bepalend/sturend bij het openen van de tonnen, maar ook hier geldt weer wel dat het misschien té opvallend was, niet echt subtiel molgedrag)
7. (9) Isabelle (tja Isabelle..had haar eigenlijk al als de eerste afvaller en denk dat ik haar nog steeds onderschat, zie haar nog niet erg ver komen en mol lijkt ze me helemaal niet)
8. (4) Jim (niet echt een reden waarom hij zo laag staat op mn mollenlijstje, misschien omdat ik hem al tip om er vrijdag uit te gaan, dus dan ook maar laag op mn lijst)
9. (
Marc Marie (ik kan me gewoon echt niet voorstellen dat hij de mol is, heb hem nog werkelijk geen moment verdacht en zal me waarschijnlijk voor mn kop slaan als hij het aan het eind wel blijkt te zijn)
heel erg slecht onderbouwd dus haha, heb voor mijn gevoel nog niet echt veel typische moldingen gezien en andere dingen waren juist weer zo opvallend dat die kandidaat eigenlijk meteen al keldert op mijn lijstje van mogelijke Mollen, meeste is eigenlijk gewoon op gevoel gekozen...en dus zit ik er waarschijnlijk heel erg naast