Mijn nieuwe lijssie:
1= Sander (beetje dubbel want met dat uberfanatieke zou t er ook erg dicht op kunnen liggen en een goede afleider zijn van de echte mol, maar die opmerking op t strand over de "Mol" vond ik zeer "Mols"!)
2= Roeland (mij een beetje errug sociaal... en wil opvallend graag tonnen open maken. Lijkt mij een excellent mol!)
3= Lottie/Jim (Jim onderscheid zich op één of andere manier, maar past toch overal tussen... goede mol eigenschap. Maar ergens geloof ik wel in zijn -ik-heb-t-geld-hard-nodig)
4= Jim/Lottie (Lottie zou gewoon een niet voor de hand liggende mol zijn, maar dat is natuurlijk een positief iets in dit spel)
5= Yvon (vind haar vaak verdacht, maar doet wel heel verdacht... iets daarin zegt me dat ze niet de mol is)
6= Victoria (ze blijft iets houden wat haar niet de mol maakt, omdat ze dus gewoon erg in het oog springt...)
7= Marc-Marie (misschien een onderschattingsfout: maar hij kan de mol toch niet zijn??)
8= Yvonne v.d Hurk (was in eerste instantie mijn mol, maar vind r zo saai... zou een mol zo saai zijn?)
9= Isabelle (heb een beetje een rare theorie over Isabel: iedereen schat haar niet zo hoog in. Ik denk dat de programmamakers zich dat ook wel moeten realiseren. Als zij langer in het spel zou blijven, moet ze gewoon wel de mol zijn. En is daarom makkelijker te ontmaskeren. Denk dus niet dat ze het is...)
Kortom:
Sjoois weet t allemaal ook maar niet
[/i]