1. Lottie
2. Denhurk
3. Jim
4. Yvon Jaspers
5. Gijs
6. Roeland
7. Victoria
8. Marc Marie
9. Sander
10. Isabell
Gijs,helaas heeft hij weinig tot niets van z'n sportieve kanten kunnen laten zien.
Tot ziens Gijs. Toegegeven ben ik er ingestonken en dacht ik toch echt dat ie Bali wel zou halen,erg jammer. De Avro wil doen geloeven dat Gijs op Jaspers heeft gestemd,maar dat geloof ik niet. Hij moet gestemd hebben na mijn mening op Lottie,Marc Marie of Roeland.
Isabell iets iets verdachter geworden bij mij dan voorheen.
Van den Hurk en Helingman,blijven een beetje te veel uit beeld.
Heilingman is de Elise van dit seizoen,ze houd zich nog even op de achtergrond.
1. Lottie
2. Denhurk
3. Jim
4. Yvon Jaspers
5. Roeland
6. Isabell
7. Marc Marie
8. Sander
9. Victoria
10. Gijs
Het blijft natuurlijk een gok,maar ik heb Isabell maar even omgewizzeld met Victoria. De Verliezer en Winaar keuzen maakt natuurlijk ook de top 10.
De 1ste drie van de 10 moet dus bij iedereen zoiezo de Mol,Verliezer of winaar zijn,maar hoeft dan niet zoiezo het meest verdacht zijn.
Door een nog drukkere aflevering,werden er andere dingen iets meer zichtbaar die een persoon deden. Hij komt me net iets teveel in beeld op deze manier en daarom laat ik Sander nog even net achter MM staan,net als vorige week.
Lottie,Denhurk & Jim durf ik nog niet uit teschrijven voor de Finalen.
Ik moet daardoor Jim wel op de 3de plaats laten staan,ik denk nog steeds dat hij kans maakt om te winnen.
Bind me er niet op vast,maar dit is mijn Top 10.
1. Lottie
2. Denhurk
3. Jim
----------------
4. Yvon Jaspers
----------------
5. Isabell
6. Marc Marie
7. Sander
8. Victoria
9. Gijs
10. Roeland
Ik ben er ook nog niet helemaal uit.
Vooral ik nu een nieuwe verliezer moest kiezen.
1. Lottie
2. Isabell
3. Jim
----------------
4. Yvon Jaspers
----------------
5. Gijs
6. Victoria
7. Marc Marie
8. Sander
9. Den Hurk10.
RoelandHet bljft maar een beetje gokken..
Nog steeds erg moeilijk,maar ik denk dat ik bevesteging heb gekregen doordat van denhurk der uit vloog dat Gijs op Lottie gestemd heeft in de 1ste aflevering maar daarna na voor Roeland is gegaan. Doordat hij terug mocht komen,denkt ie meschien dat hij toch goed zat met MM.
Den Hurk heeft denk ik ook voor MM gestemd. Sander vliegd er volgende week uit. Daarom is Gijs gestegen.