Nou niet om het een of ander (en ik zal vast wel een zeikerd bevonden worden), maar je weet toch dat je dan helemaal illegaal bezig bent?
Met die BE en NL reeksen gaat het misschien nog, omdat die niet officieel te koop zijn. Je bent dan nog wel geld aan het verdienen met het werk van anderen, maar laat ik dat even ter zijde leggen.
Maar nu, deze Amerikaanse reeks is officieel verkrijgbaar. Als je die tig keer gaat kopiëren en doorverkopen, verdienen de makers daar helemaal niks meer aan. Met de officiële verkoop verdienen ze nog een procentje, maar nu dus helemaal niks als het gekopieerd wordt, waardoor er én minder kans komt op een nieuwe molreeks én dat men besluit om geen molreeksen meer op dvd te brengen, omdat het toch niet genoeg oplevert, want het wordt allemaal illegaal gekopieerd. Hierdoor ontneem je het plezier voor de molfans daar (en hier ook, want wij kunnen die dvd's dan ook niet meer bestellen).
Dat wou ik er even over kwijt. Ik zal nu wel een zeur zijn, maar als mensen die reeks echt willen, moeten ze hem maar zelf bestellen op Amazon zodat de rechtmatige producers beloning krijgen voor hun harde werk. Zoniet, maak je het kapot en komen er geen nieuwe reeksen meer op tv noch op dvd.