Hallo, vorige maand heeft Thijs me geholpen (de enige vrijwilliger van zo'n 15 mensen die ik had aangeschreven). Ik heb de serie nu ook in huis, dwz....
België seizoen 1 (1999)
België seizoen 2 (2000)
Nederland seizoen 2 (2001)
Nederland seizoen 3 (2003)
Nederland seizoen 4 (2004)
Australie seizoen (2003)
Hiervan zijn er 1 of 2 als AVI en dus niet op een 'standalone' DVD speler af te spelen. Wél op je PC. (Over 2 jaar zullen we ongetwijfeld alles direkt op TV kunnen afspelen) Verwacht geen topkwaliteit want dat is het zeer zeker niet. Hardcore-mollenvangers vinden dat natuurlijk niet erg, maar ik zeg het toch even om teleurstellingen te voorkomen. Ik heb overigens zelf niet meer dan 5 minuten gezien van de hele stapel schijfjes, en weet niet precies wat er allemaal opstaat. (haha, ik zou er wel een maandje vrij voor willen nemen.....)
Oke, ik ben bezig met Nederland seizoen 5 (2005) , is reeds omgezet van rm (van internet ge-DL) naar mpg en ik zal de 'dvd-authoring' binnen nu en een week of wat gaan doen. Eindelijk.
Hier is mijn voorstel.... ik kan bovenstaand kopieeren voor wie maar wil. Hoera hoera!
Hiermee help ik Arco en Sammy en eventuele andere vrijwilligers een beetje uit de nood. LET OP: IK KAN ALLEEN OP DVD+R BRANDEN. Nu maakt dat vast voor bijna niemand meer uit, maar als iemand per se DVD-R wil hebben, moet ik je naar Arco doorverwijzen. (Als hij klaar is met verhuizen).
Zelf wil ik verrrrschrrrrikkelijk graag van Arco de series BBC1, BBC2, en Australie2005, en van Sammy de afleveringen USA1 en USA-celebrity. Laat me weten of je dat voor me kunt kopieren svp. Alvast hartelijk bedankt!
De prijzen... tsja, ik kan het wel iets goedkoper doen, denk ik, maar dan krijg je er niet zo'n leuk opberghoesje bij, zoals wat Arco gebruikte om het pakket in op te sturen. Ik pak elke DVD in een simpel plastic hoesje. Ook geen artwork, dat maak je zelf maar.
2 euro voor een TDK DVD (dit is inclusief de eventuele mislukte schijfjes die ik weg moet gooien, paar euro verzendkosten, stevig envelopje, laten we zeggen 35 euro voor het geheel. Dus op dit moment 14 schijfjes.
Ik heb een voorstel, maar ik weet niet zeker of Arco en Sammy (en evt andere kopieerders) het er mee eens zijn. Daarom wil ik afwachten tot zij eerst op dit bericht reageren, voordat de kraan wordt openzet. Mijn (nog niet aangenomen) voorstel is, dat iedereen die interesse heeft, zijn gehele lijst naar mij opstuurt! Vervolgens brand ik wat ik kan, en wat me òf teveel wordt, òf zelf niet heb, dat stuur ik door naar een van de anderen. (vrijwilligers kunnen zich melden, en voor wie ik kopieer, zal ik onmiddelijk vragen of die ook willen of kunnen kopieren voor de volgende. Om zo toch een beetje een 'boomstructuur' te krijgen). Als ik echter binnen nu en heel snel de gevraagde series van Sammy en Arco binnen zou hebben, kan ik in één keer alle in omloop zijnde series per persoon kopieren.
Arco, en Sammy, laat me weten wat je ervan denkt. Dan kan ik in een volgend mailtje mijn emailadres geven voor mensen om te reageren.
Tot slot, als iemand series heeft die hier niet zijn genoemd, neem dan als de gesmeerde bliksem contact met me op, dan kunnen we die nog er bij doen.
Bedankt, en goedemiddag,
Lutek
Rotterdam