Hallo allemaal,
dit weekend was druk, en deze week wordt nog veel drukker.
Ik stuur bijna iedereen die nog geen mollen in de bus heeft gevonden, deze week de fijne pakketjes toe.
2 opmerkingen...
Het schijnt vakantie te zijn of iets dergelijks. Ik ben al heel erg oud en dat soort dingen ontgaan me nogal eens. Veel mensen vroegen me toch vooral deze week alles op te sturen. Dat zal ik dan maar doen ook!
De reden dat ik dit toch vermeld is omdat ik eerst dacht nog te zullen wachten met de mensen die MOL-AUS-2005 in hun pakket hebben. Zoals eerder gemeld is van 2 van de 10 delen het geluid niet kosher, en ik hoop via Arco aan een juiste versie te komen. Goed, voor dat dat allemaal is omgezet, ben je weer daaagen (zoniet weken) verder.
Als er dus mensen zijn die AUS2005 hebben, schrik dan niet als de eerste 2 afleveringen niet goed zijn. Die volgen hoop ik over enige tijd in verbeterde versie.
Volgende opmerking is dat - ja, sorry, dit wist ik ook niet - de terugblik aflevering van MOL-NL2 in Schotland ontbreekt. Staat er gewoon niet op! Potjan-nogantoe-zeg.
Is er iemand die dit wel heeft, wil die eens contact met mij opnemen. Prive.
Ja het mag ook publiekelijk op deze site hoor..... als je wilt dat er meteen 30 mensen op reageren.....
Oja... tot slot nog... het is allemaal niet eerlijk in het leven.... ik heb iedereen aangeschreven op 1 na: Paco, en hij was nota bene de allereerste besteller, en tevens grootste afnemer.
Sorry Richard, ik ga je morgen een fijne brief schrijven. En het is net de 20e van de maand dus dat komt ook goed uit.
Allemaal de hartelijke groeten, en - voor wie dat van toepassing is - fijne vakantie!
ciao
Lutek